512 MB GeForce 7500LE
Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 22-10-06 17:07

Har ikke så meget forstand på grafikkort eller hardware i det hele taget,
men ville lige høre om, der skulle være noget alarmerende ved dette
grafikkort før jeg køber en omputer i BILKA, der er indrettet med dette
kort.

Fra : Dr.Phil

Dato : 22-10-06 22:21

"Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men ville lige høre om, der skulle være noget alarmerende ved dette
> grafikkort før jeg køber en omputer i BILKA, der er indrettet med dette

Kort med "LE" betegnelser skal man altid undgå.
LE= Light Edition=mindre ydelse end et normalt 7500 (eller mindre kort
sikkert)

Fra : Kim

Dato : 23-10-06 08:44

On Sun, 22 Oct 2006 18:06:42 +0200, "Sren Kjeldsen"
<lordseverin@tele2adsl.dk> wrote:

> [...]
>men ville lige høre om, der skulle være noget alarmerende ved dette
>grafikkort før jeg køber en omputer i BILKA, der er indrettet med dette

Spørg i den rette gruppe : news:dk.edb.hardware.grafikkort

fut : dk.admin.netikette
--
Kim