Installation af hardware der ikke er der.
Fra : KS

Dato : 22-10-06 14:37

Når jeg tænder pc'en, kommer der en besked op om, at "Guiden ny hardware"
har fundet ny hardware.

Det er en hardware, der skulle hedde "hdc".

Men jeg har ikke fået ny hardware, så hvorfra kommer denne besked?
Kan den ikke stoppes?

Jeg har prøvet at lade guiden installere den mystiske hardware, men det kan
den ikke, da den ikke kan finde den alligevel.

Håber at en kan hjælpe med det lidt irriterende popup-besked

//KS

Fra : www.netink.dk

Dato : 22-10-06 15:00

Hesja

>Det er en hardware, der skulle hedde "hdc".

HDC - kunne være et Nokia Datakabel - - de hedder sådan ?

--

Lars Engelhardt
www.netink.dk