Mus og hastighed
Fra : Jane

Dato : 22-10-06 11:46

Hej
Jeg har købt mig en ny (billig) mus, den fungerer sådan set fint i
almindelighed, men til tider kan jeg finde på at spille et enkelt spil, jeg
har liggende på pc'en når det sker, kan jeg ikke regulerer hastigheden
langtnok ned, hvilket bevirker at figuren jeg styrer, nærmest flyver rundt
på skærmen.

Er der et x-tra program et sted man kan downloade, der så kan nedsætte
hastigheden eller måske rettere øge styrbarheden af musen.

Det er en mus fra OBS, INO3 ser den ud til at hedde og install-cd'en er
lagt ind.

Håber på en hjælpsom sjæl.
Jane

Fra : haga

Dato : 22-10-06 12:49

"Jane" <jornhansen_2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hastigheden eller måske rettere øge styrbarheden af musen.
>
> Det er en mus fra OBS, INO3 ser den ud til at hedde og install-cd'en er

Hej,

gå ind i kontrolpanelet, find musens ikon, åben, og indstil dens hastighed
der!

Haga

Fra : Jane

Dato : 22-10-06 15:41

> gå ind i kontrolpanelet, find musens ikon, åben, og indstil dens hastighed
> der!

Haga

Hej igen..det må bero på en misforståelse, der er prøvet alt hvad der prøves
kan af indstillinger i maskinen incl. musecd'en og kontrolpanelets
muligheder, og selv ved langsomste (kun ved spil)hastighed 'farer' musen
rundt.
Jeg vil vide om der findes et program som ved download kan klare problemet
med den ustyrlige mus, ellers skal man jo indstille hvergang man går fra
spil til alm.brug af pc'en ?

Jane