Hjlælp: Ikonerne på mit skrivebord
Fra : No Xp

Dato : 22-10-06 05:04

Da jeg kørte Win Xp Pro var teksten på 2 rækker under ikonerne.
Ny kører jeg Win Media Center.

Fx Netværkssteder står nu som Netværkss.....
Og interet Explorer stod sådan her før under ikonet : Internet Explorer
Nu står det sådan :
Internet

Explorer

Selv om der er en ligegyldig ting irretere det mig
for det ser helt forkert ud når man er vant til den anden måde..

Hvor kan jeg evt gå ind og rette: Vis ikke tekst under ikoner på 2 linjer

Mhv Frank

Fra : Michael Zedeler

Dato : 22-10-06 10:56

No Xp wrote:
> Da jeg kørte Win Xp Pro var teksten på 2 rækker under ikonerne.
> Ny kører jeg Win Media Center.

Spørg i Windows-gruppen.

Mvh. Michael.

Fra : No Xp

Dato : 23-10-06 15:39

Hvad hedder denne grubbe ??

Fra : Tove Krieger

Dato : 24-10-06 19:54

No Xp <abc@def.gf> wrote:
> Hvad hedder denne grubbe ??

Gruppen hedder: dk.edb.system.ms-windows
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : johny møller

Dato : 25-10-06 05:56

> Gruppen hedder: dk.edb.system.ms-windows
> --
> Venlig hilsen Tove
> Beware of people who dislike cats
> (Irish proverb)

sjovt hos mig hedder den dk.edb.hardware.
det er sjovt for en som mig som ikke har forstand på det her. hi hi

bettina

Fra : L.E.P.

Dato : 25-10-06 08:28

Wed, 25 Oct 2006 06:56:00 +0200, skrev "johny møller"
<hauge@vip.cybercity.dk> :

>sjovt hos mig hedder den dk.edb.hardware.
>det er sjovt for en som mig som ikke har forstand på det her. hi hi
>
>bettina

Så kan du nok blive lidt klogere ved at læse dette:

http://www.usenet.dk/

Hilsen Lars

Fra : Knagsted

Dato : 03-11-06 16:48

> Gruppen hedder: dk.edb.system.ms-windows
> --
> Venlig hilsen Tove

Hihi, her hedder den dk.edb.internet - altså, hvis "grubbe" betryder det,
jeg gætter på
*G*