Køb af printer
Fra : Kim Nielsen

Dato : 21-10-06 22:50

Hej,

Jeg skal til hjemmekontoret bruge en farveprinter, som er billig men
god nok til at printe eks. Powerpoint præsentationer i ordentlig
kvalitet.

Den skal også helst være rimeligt økonomisk mht. patroner etc.

Er det muligt at få sådan noget under 1500,-?

Nogen printere I kan anbefale?

Mvh.

Kim

Fra : Mads

Dato : 22-10-06 10:42

On 21 Oct 2006 21:49:41 GMT, Kim Nielsen <lemec@BMZQYpost.tele.dk>
(slet BMZQY) wrote:

> [...]
>kvalitet.
>
>Den skal også helst være rimeligt økonomisk mht. patroner etc.
>
>Er det muligt at få sådan noget under 1500,-?

Hej

Om den er det mest økonomiske valg ved jeg ikke, men jeg er
ihvertfald glad for min Canon Pixma 4200. Den er næsten lydløs,
den er hurtig, den printer utroligt flot, både tekst, grafik og fotos,
og dens design passer sammen med min øvrige hardware.
( og så er den nem at støve af )

Desuden har den separate blækpatroner så man ikke skal smide
for 100 kr blæk ud hver gang en enkelt farve er løbet tør. Det er
ihvertfald en ting der er med til at holde udgifterne til blæk nede.

Så jeg vil hermed godt anbefale Canon Pixma, f.eks den nye model
4300 som kan fås til omkring 700 kr

mvh Mads

Fra : Kim Nielsen

Dato : 22-10-06 18:59

Tak for svar, Mads.

Overvejer dog, om ikke det skal være en multimaskine, så
fotokopiering også er en mulighed.

Men det er måske også et godt bud at gå efter Canon her?

//Kim

Fra : Mads

Dato : 22-10-06 20:22

On 22 Oct 2006 17:58:52 GMT, Kim Nielsen <lemec@ZXL3Ipost.tele.dk>
(slet ZXL3I) wrote:

> [...]
>fotokopiering også er en mulighed.
>
>Men det er måske også et godt bud at gå efter Canon her?

Hej

Tjae, Canon har da også nogen multimaskiner i deres
Pixma serie, men jeg har ingen erfaring med dem, så
jeg ved ikke hvilken af dem der svarer mest til den
Pixma 4200 som jeg har. Jeg mener at kunne huske
at nogen af de mindste modeller ikke havde separate
blækpatroner, så tjek lige det inden du køber.

Og så kan du da forresten nemt sammenligne specs
på de forskellige modeller inde på www.canon.dk

mvh Mads