Hvilke RAM i bærbar?
Fra : MRN

Dato : 21-10-06 17:05

Hejsa gruppe!

Jeg skal have sat nogle flere ram i min bærbare, men hvordan finder jeg
ud af hvilke? De skal jo gerne passe ind i hullerne...

Det er en to år gammel Fujitsu Siemens Amilo D7830 med 256 mb ram. Jeg
ved at det er SO-DIMM, men hvordan finder jeg ud af om det er 144 eller
200 pins?

Mvh
MRN

--
"I don't know half of you half as well as I should like, and I like
less than half of you half as well as you deserve!"

Bilbo Baggins

Fra : MRN

Dato : 21-10-06 17:09

Ups...

Jeg havde ikke lige set Sunes indlæg fra i forgårs

Mvh
MRN