Redde slettet harddisk - hjælp
Fra : Familien Hansen

Dato : 21-10-06 08:37

Hej NG,
Jeg står i den uheldigesituation at jeg er kommet til at slette min eksterne
harddisk, med en del vigtige back up dokumenter.
Findes der nogen muligheder for at genskabe disse... jeg har ikke gemt noget
på den efterfølgende, men er der en mulighed eller et program som kan klare
dette?

På forhånd tak for hjælpen

----
Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Sveinar Ånes

Dato : 21-10-06 08:54

Familien Hansen skrev i melding

Prøv denne http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk

Fra : Mads

Dato : 21-10-06 10:23

On Sat, 21 Oct 2006 09:37:14 +0200, "Familien Hansen"
<hansen@oskars.dk> wrote:

> [...]
>på den efterfølgende, men er der en mulighed eller et program som kan klare

Der findes masser af programmer der kan klare den slags.
Det nemmeste og billigste er nok dette :
http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm
Det er nemlig gratis og på dansk.

mvh Mads

Fra : jama

Dato : 21-10-06 11:02

"Familien Hansen" <hansen@oskars.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> På forhånd tak for hjælpen

> ----
> Den har indtil videre sparet mig for at få 200 spam-mails

Brug dette program "gdbnt.exe" det finder alt selv efter sletning af Partion
etc.
Mvh.Jama

Fra : Familien Hansen

Dato : 21-10-06 13:44

> Brug dette program "gdbnt.exe" det finder alt selv efter sletning af
Partion
> etc.
> Mvh.Jama

Tusinde tak til alle... jeg har prøver de muligheder i her nævner og krydser
fingre

----
Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Henning

Dato : 21-10-06 14:37

<hansen@oskars.dk> wrote:

>Hej NG,
>Jeg står i den uheldigesituation at jeg er kommet til at slette min eksterne
>harddisk, med en del vigtige back up dokumenter.

Så længe det "kun" er backup-dokumenter, er skaden vel ikke så stor?
Så har du stadig de originale et andet sted?