TV via Medion PC
Fra : Marineflyver

Dato : 16-10-06 20:53

Hejsa !

Jeg har lige installeret Mediaportal 0.2 på min Medion 9070 PC, som har et
indbygget Philips TV-Tuner 7134 Combo kort. Når jeg søger efter kanaler,
finder jeg intet. Det skal lige siges, at jeg ikke er tilsluttet kabel-TV og
bruger antenne.

Er der nogen der kan fortælle, hvordan jeg tjekker om kortet virker, samt
hvordan jeg evt. får Mediaportal til at virke med mit TV-kort?

Mvh.
Marineflyver

Fra : kk

Dato : 22-10-06 08:30

"Marineflyver" <marineflyverFJERNDETTE@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der kan fortælle, hvordan jeg tjekker om kortet virker, samt
> hvordan jeg evt. får Mediaportal til at virke med mit TV-kort?

Hej,
Nu ved jeg ikke, hvad Mediaportal er for en størrelse, men på min Medion
medfulgte PowerCinema som bundled software, og den finder kanalerne selv,
når man sætter den til det.
Først brugte jeg en antenne, og den fandt selvfølgelig kun dem den kunne
"se".
Senere blev den sluttet til antenneforenongens kabel, og nu har jeg dem som
jeg der betaler for - og i fin gengivelse.
Nok ikke megen hjælp, men håber at du kan få nogle ideer.
mvh
kk