Shuttle pc larmer!
Fra : lars.gundersen@gmail~

Dato : 16-10-06 14:45

Hej har købt en Shuttle SB83G5 for noegt tid siden og er efterhånden
ret træt af hvor meget den larmer. Jeg vil derfor gerne høre fra
nogen der har en idé til hvordan jeg kan ombygge den for at få den
til at holde mund? Kan man købe andre strømforsyninger?

Jeg har sat en p4 3ghz i den.

Fra : ShutEye

Dato : 16-10-06 16:54

> [...]
>nogen der har en idé til hvordan jeg kan ombygge den for at få den
>til at holde mund? Kan man købe andre strømforsyninger?

Temperaturstyrede blæsere kan gøre en verden til forskel.
Har selv en Antec PSU med ovennævnte, virker strålende!

Fra : Kim S

Dato : 17-10-06 08:36

"ShutEye" <no@no.no> skrev i en meddelelse

> Temperaturstyrede blæsere kan gøre en verden til forskel.
> Har selv en Antec PSU med ovennævnte, virker strålende!

Enig. Se om du kan finde f.eks. Parbst-blæsere som passer
i stedet for de originale.
Prøv at sætte omdrejningstallet på dem ned, men hold øje med
varmen...

Mvh, Kim

Fra : ShutEye

Dato : 17-10-06 09:20

> Enig. Se om du kan finde f.eks. Parbst-blæsere som passer
> i stedet for de originale.
> Prøv at sætte omdrejningstallet på dem ned, men hold øje med
> varmen...

Pabst! Helt sikkert! Uopslidelige (sådan da :)

Fra : lars.gundersen@gmail~

Dato : 24-10-06 12:35

ShutEye skrev:

> Temperaturstyrede blæsere kan gøre en verden til forskel.
> Har selv en Antec PSU med ovennævnte, virker strålende!

Kan du sige noget om hvilken Antec model du har smidt i din?