Andet multimedie
bentjuul 3670
PSP - "udtynding"?
Fra : Jørn Hjortshøj

Dato : 22-11-06 10:59

Hej NG.

I PhotoShop er der en funktion ved navn "udtynding", som bruges til at
"fade" f.eks. rundt om et ansigt på et foto.

Findes samme funktion i PSP (7.0)? og hvor ligger den?

MVH Jørn H.

Fra : emj

Dato : 22-11-06 12:19

slet C9TM6 skrev:

>Findes samme funktion i PSP (7.0)? og hvor ligger den?

Kan ikke huske, hvor det ligger i en sågammel version af PSP, men det
hedder "feather" i PSP
I nye versioner ligger det under menupunktet "Selection"

Prøv at søge på "feather" under HJÆLP, hvis ikke mine hint hjalp.

Hilsen emj

Fra : Karsten Nielsen

Dato : 22-11-06 12:49

On Wed, 22 Nov 2006 12:18:50 +0100, emj <emj@> wrote:

> [...]
>I nye versioner ligger det under menupunktet "Selection"
>
>Prøv at søge på "feather" under HJÆLP, hvis ikke mine hint hjalp.

Der findes også en række udemærkede plugins til disse opgaver

Hilsen
Karsten

Fra : Jørn Hjortshøj

Dato : 22-11-06 13:41

>Der findes også en række
>udemærkede plugins til disse opgaver
>Hilsen
>Karsten

Tak til jer begge.
Er det let at finde plugins og installere dem?

Hvor finder jeg lettest/billigst en nyere version af PSP?

MVH Jørn H.

Fra : Karsten Nielsen

Dato : 22-11-06 14:30

On 22 Nov 2006 12:40:30 GMT, Jørn Hjortshøj <jornh@webspeed.dk> wrote:

>Tak til jer begge.
>Er det let at finde plugins og installere dem?
>
>Hvor finder jeg lettest/billigst en nyere version af PSP?
>
>MVH Jørn H.

Hej Jørn.

Vedr plugins så har jeg selv haft stor glæde af denne website:
http://hem1.passagen.se/grafoman/plugtool/plugs.html

Du er meget velkommen til at skrive tilbage hvis du ikke lige kan
finde det du savner. For så kan jeg godt sende nogle på din email..

Mvh Karsten

Fra : Jørn Hjortshøj

Dato : 22-11-06 15:39

Karsten Nielsen <k-nielsen@tdcadsl.dk> skrev:

>Hej Jørn.

> [...]

Tak skal have - det er fornemt!
Hvilken version bruger du af PSP, og hvor køber jeg den
bedst/billigst?
MVH Jørn H.

Fra : emj

Dato : 22-11-06 17:52

Jørn Hjortshøj skrev:

>Hvilken version bruger du af PSP, og hvor køber jeg den
>bedst/billigst?

Nyeste version er Paint Shop Pro Photo X1
Fås her
http://kortlink.dk/enavia/3cct

Hilsen emj