Andet multimedie
bentjuul 3670
Optage filmsekvens i Google Earth?
Fra : he

Dato : 19-11-06 23:36

Er der nogle der ved hvordan jeg nemmest mulig optager en filmsekvens i
Google Earth fra en adresse til anden?

Skal jeg have et eksternt program for at optage sekvensen eller kan man gøre
det via Google Earth programmet? Jeg har en gratis version af Google Earth
eller kræver det blot en Enterprise?

Nogle der har erfaringer med dette (som de vil dele...)?

Fra : Esben

Dato : 20-11-06 00:41

"he" <emhedoFJERNDETTE@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Earth eller kræver det blot en Enterprise?
>
> Nogle der har erfaringer med dette (som de vil dele...)?

Du kan gøre det med Fraps, men jeg har svært ved at få et jævnt fps ud af.

--
Esben

Fra : Lindkold

Dato : 20-11-06 16:44

> Du kan gøre det med Fraps, men jeg har svært ved at få et jævnt fps ud af.

Jeg har tidl. gjort det med Camtasia http://www.techsmith.com/camtasia.asp

og lagt videoklippet ind i en PowerPoint præsentation med godt resultat
(bare husk
at videoklippet skal gemmes sammen med PP'en så den kan afspilles direkte i
PP).

mvh.

Lindkold
--
www.lindkold.dk
Billig hjemmeside | Professionelt design | Lindkold Webdesign