Andet multimedie
bentjuul 3670
ATI mappe i Xp ?
Fra : Olsen

Dato : 16-11-06 01:08

Har et gammelt ATI Radeon 7200 som jævnlig er blevet opdateret.
Min ATI mappe på computeren er efterhånden temmelig stor.

Gemmer ATI de gamle drivere ?

\Olsen

Fra : Sune Storgaard

Dato : 16-11-06 17:11

Olsen skrev:

> Har et gammelt ATI Radeon 7200 som jævnlig er blevet opdateret.
> Min ATI mappe på computeren er efterhånden temmelig stor.
>
> Gemmer ATI de gamle drivere ?

Ja der kommer en mappe i roden af drevet på systemroot, hvor driveren
"midlertidigt" udpakker filerne før installation.. desværre et midlertidigt
omsat til forevigt indtil manuel sletning i det her tilfælde.

Mappen har ikke længere nogen funktion og kan roligt slettes. Inden man
begynder at grine af ATI (hvad jeg tit gør), så gør nvidia faktisk det
samme.

--
It's what happens when Alex Trebek has a picture of a giraffe
in his ass during an earthquake ! [The Tourettes guy]

Fra : Pico

Dato : 17-11-06 00:13

Sune Storgaard wrote:

> [...]
> Mappen har ikke længere nogen funktion og kan roligt slettes. Inden
> man begynder at grine af ATI (hvad jeg tit gør), så gør nvidia

Kunne du ikke have fortalt det for år tilbage Jeg havde 2
installationsmapper liggende, nu har jeg slettet dem så må vi håbe
maskinen starter næste gang
Pico