Andet multimedie
bentjuul 3670
Hjælp til Gimp
Fra : tidemann

Dato : 15-11-06 21:34

Hej NG

Jeg har før lavet en tekst til et banner, med bump-map funktionen.

Nu kan jeg ikke huske/finde ud af, hvordan jeg får baggrunden transparent.
Jeg har forsøgt at følge denne vejledning:
http://gug.sunsite.dk/tutorials/tomcat8/ men når jeg kommer til anden
nederste, med at "Add a layer mask and paste our first image in it." går jeg
i stå.

Jeg har prøvet dupliker og kopier, men kan ikke få det til at virke, jeg får
bare en sort baggrund med hvid tekst. :(

Er der en venlig sjæl der kan forklare mig hvordan jeg gør?

--
Mvh Marianne
design af: www.dhejne.dk - www.ragdollys-cat-link.dk