Andet multimedie
bentjuul 3670
Standard plakat størrelse...
Fra : Magnus

Dato : 14-11-06 19:47

Jeg skal have trykt nogle plakater til ophængning på væg elle indsat i en
ramme men findes der en standard størrelse på sådanne plakater så de passer
i rammer og hvad der ellers findes til at ophænge plakater?

Nogen der kan anbefale et trykkeri der billigt kan trykke sådanne plakater i
50-100 stk. og som ligger i Københavnsområdet eller Nordsjælland?

/Magnus

Fra : C. Nielsen

Dato : 14-11-06 21:09

"Magnus" <arnason_fjern@email.dk> skrev
> [...]
>
> Nogen der kan anbefale et trykkeri der billigt kan trykke sådanne plakater
> i 50-100 stk. og som ligger i Københavnsområdet eller Nordsjælland?

Prøv at kigge her , www.lasertryk.dk , det er godt nok i Jylland , men det
mærker du ikke for du kan uploade din fil til til deres server og de sender
plakaterne med posten retur til dig. Deres plottertryk kan laves i små
oplag, til en OK pris når der er tale om så små oplag. Check plakaterne når
du får dem og er der fejl på dem, aftaler du en løsning med lasertryk.. En
almindelig str. til plakater kan være 70x100 , men i virkeligheden er det
helt op til dig selv.

--
Venlig hilsen
Charlotte Nielsen

www.gekkographic.dk
www.gekkoline.dk
"smile and the world smiles back, I hope "

Fra : Michael Løgtholt Tho~

Dato : 19-11-06 22:33

"Magnus" <arnason_fjern@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen der kan anbefale et trykkeri der billigt kan trykke sådanne plakater
> i 50-100 stk. og som ligger i Københavnsområdet eller Nordsjælland?

Prøv Glumsø Bogtrykkeri, dem har jeg gode erfaringer med også med mindre
oplag.

Smid gerne dine resultater tilbage i gruppen så vi andre kan trække på
erfaringen.

Michael