Andet multimedie
bentjuul 3670
Billedfremviser som på Mac
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 13-11-06 23:47

Findes der et program, der kan vi se billeder på en PC ligesom på en
Mac - hvor billederne flyttes/zoomes ganske langsomt?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Har du glemt sikkerhedskoden til din Nokia-telefon?
Du kan selv løse problemet derhjemme - kontakt os!

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 14-11-06 20:46

Lasse Hedegaard wrote:

> Findes der et program, der kan vi se billeder på en PC ligesom på en
> Mac - hvor billederne flyttes/zoomes ganske langsomt?

http://www.cs.ucr.edu/~gstitt/motionpicture/
Den kan det hele, også dual monitor. Freeware.
--
Toke Eskildsen - http://ekot.dk/

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 14-11-06 23:42

Toke Eskildsen <darkwing@daimi.au.dk> skrev:

>http://www.cs.ucr.edu/~gstitt/motionpicture/
>Den kan det hele, også dual monitor. Freeware.

Det ser supergodt ud, men desværre får jeg tit hakker i visningen,
mens der i øvrige lige står at næste billede hentes (med gult!) i
øverste venstre hjørne - ikke så fikst.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 15-11-06 19:36

Lasse Hedegaard wrote:

[MotionPicture]

> Det ser supergodt ud, men desværre får jeg tit hakker i visningen,

Det sker ikke på min computer, der forøvrigt er en ussel Athlon 2400+
med et gammelt Radeon 8500 kort i. Har du et meget sløvt 3D-kort i
maskinen? Kan du spille almindelige 3D-spil, uden hakkeri?

> mens der i øvrige lige står at næste billede hentes (med gult!) i
> øverste venstre hjørne - ikke så fikst.

Meget underligt - hos mig står der ikke noget. Jeg bruger v. 1.14.1.
--
Toke Eskildsen - http://ekot.dk/

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 15-11-06 22:11

> [...]

>med et gammelt Radeon 8500 kort i. Har du et meget sløvt 3D-kort i
>maskinen? Kan du spille almindelige 3D-spil, uden hakkeri?

Aner det ikke.

>Meget underligt - hos mig står der ikke noget. Jeg bruger v. 1.14.1.

Det kommer ikke mellem hvert billede, men ofte - når det kommer. Lige
nu, så kommer det slet ikke - dog hakker det desværre stadig lidt af
og til (mens det næste billede hentes/bearbejdes, vil jeg tro - da det
sker lige inden der fades)

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 16-11-06 17:05

Lasse Hedegaard wrote:

[Tekst med gult]

> Det kommer ikke mellem hvert billede, men ofte - når det kommer.

Det kunne lyde som om din computer ikke kan nå at forberede billedet på
den tid, der er afsat. Hvis du forøger intervallet mellem billederne
med et par sekunder, burde det hjælpe.
--
Toke Eskildsen - http://ekot.dk/