Andet multimedie
bentjuul 3670
tutorials til illustrator på dansk?
Fra : Peter T.

Dato : 09-11-06 10:43

Jeg er blevet spurgt om jeg vil finde nogle tutorials til illustrator på
dansk. Men jeg må konstatere, at jeg ikke kan finde dem, så jeg vil høre
om I kender til nogle?

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : Marianne

Dato : 11-11-06 16:55

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse
> [...]
> om I kender til nogle?
>
> --
> [Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Adobe Illustrator - en bog fra Teknisk Forlag, har en udmærket kombination
af bog & øvelser på dansk.

Men du leder sandsynligvis efter noget på nettet?

mvh
marianne

Fra : Ole Pedersen

Dato : 12-11-06 10:30

"Marianne" <handelfjerndette@lundbak.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> af bog & øvelser på dansk.
>
> Men du leder sandsynligvis efter noget på nettet?

Hej Peter
Jeg ved ikke om dette evt er noget: På norsk godt nok
http://haraldbjellvag.com/illustrator.html

mvh
Ole P

Fra : Marianne

Dato : 12-11-06 13:35

> Jeg ved ikke om dette evt er noget: På norsk godt nok
> http://haraldbjellvag.com/illustrator.html
>
> mvh
> Ole P

Skønt at høre de engelske Illustator-fagudtryk oversat og udsalt på
klingende norsk

mvh
Marianne

Fra : Peter T.

Dato : 14-11-06 00:35

Ole Pedersen udviste en rettidig omhu og skrev:

> Jeg ved ikke om dette evt er noget: På norsk godt nok
> http://haraldbjellvag.com/illustrator.html

Nu er linket sendt videre og jeg har ikke hørt fra hende. Så enten er hun
sur på mig eller er fuldt optaget af tutorials på klingende norsk. Tak. :)

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]