Andet multimedie
Illustrator - hjælp
Fra : Food_life

Dato : 05-11-06 18:59

Hej
Hvordan sprayer man et objekt i illustrator med en farve?

Fra : Inger

Dato : 08-11-06 19:39

Food_life skrev:
> Hej
> Hvordan sprayer man et objekt i illustrator med en farve?
>
> mvh

Altså hvordan man giver et objekt en ensartet farve? Eller hvordan man
giver det en spray dåse agtig effekt, så kanterne bliver ujævne?

Mvh. Inger

Fra : Food_life

Dato : 09-11-06 08:43

On Wed, 08 Nov 2006 19:39:23 +0100, Inger <nomail@me.com> wrote:

>Altså hvordan man giver et objekt en ensartet farve? Eller hvordan man
>giver det en spray dåse agtig effekt, så kanterne bliver ujævne?
>
>Mvh. Inger

Spraydåse effetk - venligst

Fra : MJ

Dato : 10-11-06 13:28

"Food_life" <noname@tdc.dk> skrev i en meddelelse

> Spraydåse effetk - venligst
>
> mvh

enten kunne du customise en art brush til den ønskede effekt, men det bliver
nok svært at få det helt perfekt

Den mest optimale måde, hvis jeg selv sku vælge, er at bruge mesh, og så
skifte swatches på flere mesh i lag. det tager nok lidt mere tid men
resultattet bliver også klart federe,

mvh
mj

Fra : MJ

Dato : 10-11-06 13:39

"MJ" <spamthis@kkopi.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Den mest optimale måde, hvis jeg selv sku vælge, er at bruge mesh, og så
> skifte swatches på flere mesh i lag. det tager nok lidt mere tid men

og det skal selvfølgelig være vektor, ellers er der jo PS ?

mj