Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvor få man lavet et logo?
Fra : Ukendt

Dato : 30-10-06 11:36

hej
Håber det er rigtig gruppe, eller modtager jeg gerne henvisning.

Jeg har brug for at få lavet et logo i _enkel_ tegneserie stil, af en mand
med en sprøjte der jagter en bange hveps. Men hvor får jeg det gjort ? Som i
nok kan gætte er det en lille fritids beskæftigelse med at fjerne hvepse, så
der er ikke mange penge at rutte med (alternativt er at undvære).

Mvh Tommy
bruus snabela os.dk

Fra : kaspertheil@ofir.dk

Dato : 01-11-06 02:44

TBJ skrev:
> [...]
> nok kan gætte er det en lille fritids beskæftigelse med at fjerne hvepse, så
> der er ikke mange penge at rutte med (alternativt er at undvære).

Hej Tommy

jeg brugte engang http://www.lazymask.dk/ til noget finpudsning af et
logo. De gør vist mest i fritlægning, men de har også nogle andre
services som logoarbejde. Ved ikke hvor meget de tager for at lave et
helt logo - du kan evt. prøve at sige at det bare skal være et helt
enkelt logo uden alt for mange dikkedarer, så tager det nok heller
ikke så lang tid at lave (=mindre omkostninger).

Men hvis du selv har mod på det, kan du jo give dig i kast med at lave
et logo selv. Jeg sidder tit og leger med lidt billeder i photoshop -
det er nemt at manipulere med billederne, og man bliver faktisk lidt
bidt af det.

Vh. KT