Andet multimedie
bentjuul 3670
Tryk af navneskilt
Fra : Martin Helbo

Dato : 27-10-06 11:26

Hej

Nogen der kender et sted (gerne i Århus området) hvor man kan få lavet
navneskilte, den slags til at sætte på tøjet? Gerne i god kvalitet eks.
metal.

/Martin Helbo

Fra : Nick

Dato : 27-10-06 12:31

"Martin Helbo" skrev i en meddelelse...
> Nogen der kender et sted (gerne i Århus området) hvor man kan få lavet
> navneskilte, den slags til at sætte på tøjet? Gerne i god kvalitet eks.
> metal.

Husk at vælge den slags der sættes fast med en magnetplade på bagsiden. Så
ødeligger det ikke tøjet.

/Nick

Fra : vk

Dato : 30-10-06 11:59

www.valdal.dk

Fra : Martin Helbo

Dato : 31-10-06 12:37

"vk" <v@v.dd> wrote in message
> www.valdal.dk

Tak, jeg har også lige fundet totalgravering.dk

/Martin