Andet multimedie
bentjuul 3670
Standardikon for Type 1-fonte under Win200~
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 23-10-06 15:02

Hej,

Jeg har glemt, hvordan standardikonet for Type 1-fonte (*.pfb og
*.pfm) ser ud under Windows uden ATM installeret, for de har vel
ikke det røde a-ikon, medmindre ATM er installeret, har de?

Jeg orker næsten ikke at afinstallere ATM for at finde ud af det.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Kurt Lund

Dato : 23-10-06 15:51

Thomas G. Madsen skrev:

> Jeg har glemt, hvordan standardikonet for Type 1-fonte (*.pfb og
> *.pfm) ser ud under Windows uden ATM installeret, for de har vel
> ikke det røde a-ikon, medmindre ATM er installeret, har de?

Jo, da. Det har de da. Mon ikke ikonet er indlejret?

--
Kurt Lund

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 23-10-06 16:05

Kurt Lund skrev:

> Jo, da. Det har de da.

Ok. Jeg mente bare at kunne huske, at mine Type 1-fonte først fik
det ikon, da ATM blev hældt på, men jeg husker sikkert forkert.

> Mon ikke ikonet er indlejret?

Det er det nok så. Der er jo da fuld understøttelse for Type 1 i
Win2000 og XP, så det lyder som det mest sandsynlige.

--
Hilsen
Madsen