Andet multimedie
bentjuul 3670
CS2 Template til print på CD-DVD Canon IP4~
Fra : Flemming Petersen

Dato : 20-10-06 07:55

Er der én af Jer, som har en færdig template til print på en cd-DVD til en
Canon IP 4200, som du gerne vil dele?

mvh

Flemming
loevenhardt"snabel"hotmail.com

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 20-10-06 16:45

"Flemming Petersen" <snyd@snyd.dk> skrev :

>Er der én af Jer, som har en færdig template til print på en cd-DVD til en
>Canon IP 4200, som du gerne vil dele?

Kan Canon CDLabel
print ikke gøre det du ønsker?

Findes på cd'en eller kan hentes på Canons hjemmeside (dog ikke
på dansk).

Ellers må du præcisere nærmere, hvad det er du ønsker.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Flemming Petersen

Dato : 20-10-06 18:41

Hej Kerim

Det CD labelprogram, der følger med printeren er ikke så godt at arbejde i,
derfor søger jeg en template til at kreerer og printe direkte på Cd'en fra
photoshop.
mvh
Flemming

Fra : Hagar

Dato : 23-10-06 00:07

"Flemming Petersen" <snyd@snyd.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i,
> derfor søger jeg en template til at kreerer og printe direkte på Cd'en fra

Når jeg skal lave et print til mine skiver, så laver jeg et kvadratisk
billede, og en ring der passer ind i feltet, og arbejder ud fra det, gemmer
filen og åbner den med LabelPrint, det kører fint her.

Hagar