Andet multimedie
bentjuul 3670
Bog om MS Publisher 2003
Fra : Kert Rats

Dato : 16-10-06 15:50

Hej alle

Jeg søger en god lærebog til ovenstående, da jeg vil gøre selvstudium.

Håber, at I kan anbefale nogle gode bøger.

Glæder mig meget til at høre fra jer.

Venligst

Stefan

Fra : emj

Dato : 16-10-06 16:19

Kert Rats skrev:

>Jeg søger en god lærebog til ovenstående, da jeg vil gøre selvstudium.
>
>Håber, at I kan anbefale nogle gode bøger.

Jeg tvivler på at der er udgivet danske bøger om MS Publisher 2003,
men du kan få en på engelsk
http://www.schultzconsult.dk/node/493

Hilsen emj

Fra : Kurt Lund

Dato : 16-10-06 16:26

emj skrev:

> Jeg tvivler på at der er udgivet danske bøger om MS Publisher 2003,
> men du kan få en på engelsk

Og der tager du så fejl.

--
Kurt Lund

Fra : Kurt Lund

Dato : 16-10-06 16:21

Kert Rats skrev:

> Jeg søger en god lærebog til ovenstående, da jeg vil gøre selvstudium.

Afhængig af, hvor du er med hensyn til dtp, så kunne du tage et kig på
www.edutasia.dk - specielt
http://edutasia.dk/web/products/product.asp?itemid=122&categoryid=5

--
Kurt Lund

Fra : Søren Blom

Dato : 16-10-06 20:56

"Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev

> Afhængig af, hvor du er med hensyn til dtp, så kunne du tage et kig på
> www.edutasia.dk - specielt
> http://edutasia.dk/web/products/product.asp?itemid=122&categoryid=5

http://www.libris.dk/ har også udgivet bøger på dansk om Publisher og mange
af deres titler kan man få i nærmest DSB kiosk.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Chrille

Dato : 18-10-06 17:25

"Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Forlaget Globe har udgivet en der dækker 2000 og 2002, der hedder "Kursus i
DTP - trykte publikationer".

http://www.globe.dk/Default.asp?action=detail&vare=FG154-8§ion=&la=section%3D%26searchstr%3Dtrykte%2Bpublikationer%26action%3Dsearch%26pg%3D1%26pgs%3D20

Mvh
Chrille

Fra : Kert Rats

Dato : 21-10-06 03:54

"Chrille" <g$@$c$.@d@k$> skrev i en meddelelse

> Forlaget Globe har udgivet en der dækker 2000 og 2002, der hedder "Kursus
> [...]

Tak for tippet. Bogen er på vej til mig.

Venligst

Kert Rats