Andet multimedie
bentjuul 3670
Nogle med erfaringer vedr. Eizo s2410w ?
Fra : Michaelbs

Dato : 09-10-06 11:40

Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal købe Eizo s2410w eller spare 2000kr og
købe Dell 2407wfp.

Nogen der har Eizo s2410w og vil dele deres erfaringer?
Selv om man bor i Kbh finder der så vidt jeg kan finde ud af ikke en butik,
hvor man kan se den.

Primært brug er Photoshop billedredigering.

mvh Michael

Fra : Peer K

Dato : 09-10-06 23:25

Michaelbs wrote:

> Nogen der har Eizo s2410w og vil dele deres erfaringer?

Gerne. Har haft min et par måneder nu, og har absolut intet at udsætte
på den - den står bedre end Apple's Cinema Display, ihvertfald i mine
øjne. Den er ganske enkelt en fornøjelse at arbejde med. Det eneste jeg
er lidt skuffet over er, at Eizo ikke A) laver en lcd-hood til den og B)
leverer den med. Pkt. A gør de dog noget ved nu, i.flg. deres messe på
Photokina - til gengæld vil de så ha' 120 euro eller noget i den stil
for den!

> Primært brug er Photoshop billedredigering.

Også mit primære brug - selvom den bliver udsat for lidt Counter Strike
en gang imellem

--
Peer K

Fra : Michaelbs

Dato : 10-10-06 11:11

"Peer K" <fotopeer@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> til gengæld vil de så ha' 120 euro eller noget i den stil for den!

> Også mit primære brug - selvom den bliver udsat for lidt Counter Strike en

Lyder super. Den er hermed bestilt.

mvh Michael

Fra : michael bs

Dato : 18-10-06 12:31

"Michaelbs" <michaelschouFjerndette@xn--privatfjernogsdette-exb.dk> skrev i
en meddelelse news:452b719a$0$3529$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Lyder super. Den er hermed bestilt.
>
> mvh Michael

og så ankom den.
Wow... lever op til Peer K's beskrivelse. Fremragende skærm!!
mvh Michael