Andet multimedie
bentjuul 3670
logo
Fra : Ralph

Dato : 09-10-06 10:34

Davs

Jeg har lagt et logo op i dk.binaer, er her nogen der kan lave det om
så det kan læses i et CAD-program, dvs. et format der hedder:

eprt, easm eller edrw

--
Ralph

Fra : Kurt Lund

Dato : 09-10-06 17:01

Ralph skrev:

> Jeg har lagt et logo op i dk.binaer, er her nogen der kan lave det om
> så det kan læses i et CAD-program, dvs. et format der hedder:
>
> eprt, easm eller edrw

Jeg kan se, at du udelukkende lister e-drawingformater op. Det kan jeg
ikke klare, men e-drawing kan mig bekendt godt håndtere AutoCad-filer
(DWG). Sådan en har jeg sendt til dig på din mail.

--
Kurt Lund