Andet multimedie
bentjuul 3670
Gotisk skrift
Fra : Viggo Pedersen

Dato : 07-10-06 16:13

Hej
Er der nogen som kan bringe mig på sporet af navne på fonte, som minder om
de gotiske skrifttyper man anvendte i 1600-tallet?,

Venlig hilsen
Viggo

Fra : Kurt Lund

Dato : 07-10-06 16:31

Viggo Pedersen skrev:
> Hej
> Er der nogen som kan bringe mig på sporet af navne på fonte, som minder om
> de gotiske skrifttyper man anvendte i 1600-tallet?,

Fette Fraktur og Fette Fraktur Dfr (begge Type1) kunne være nogle bud.

--
Kurt Lund

Fra : Ricko.

Dato : 07-10-06 17:15

"Viggo Pedersen" <viggo@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen som kan bringe mig på sporet af navne på fonte, som minder om
> de gotiske skrifttyper man anvendte i 1600-tallet?,

Hej jeg har lagt lidt til dig her ,
link

Fra : Viggo Pedersen

Dato : 07-10-06 17:44

Tak for hjælpen - I er bare fantastiske.
mvh
Viggo