Andet multimedie
bentjuul 3670
Kopiere tekst og grafik far PDF fil.
Fra : Søren Blom

Dato : 05-10-06 23:25

Har en PDF fil, hvor noget af indholdet inkl. grafik skal kopieres over i et
MS Publisher dokument, men jeg kan ikke komme til at mærkede det hele af i
PDF filen til at kopiere over, så hvad jeg gør jeg så.

Arbejder med Acrobat 7.0 pro

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Kurt Lund

Dato : 06-10-06 14:59

Søren Blom skrev:
> [...]
> MS Publisher dokument, men jeg kan ikke komme til at mærkede det hele af i
> PDF filen til at kopiere over, så hvad jeg gør jeg så.

Det tyder umiddelbart på, at dokumentet er beskyttet mod kopiering.

Der findes værktøjer, der kan omgå (de fleste) beskyttelser, men overvej
om du har "ret" til at gøre det.

--
Kurt Lund

Fra : Søren Blom

Dato : 07-10-06 21:02

"Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev

> Det tyder umiddelbart på, at dokumentet er beskyttet mod kopiering.

Det er måske det som er problemet, bare underligt, for selv PDF filen er en
som er fabrikeret af min sekretær, hun har i hvert fald ikke bevist lavet
noget som skulle kopi beskytte hendes PDF filer, men vi finder ud af det.

> Der findes værktøjer, der kan omgå (de fleste) beskyttelser, men overvej
> om du har "ret" til at gøre det.

Kan du nævne nogen?

Fra : Studio Smalbro

Dato : 07-10-06 22:34

> Kan du nævne nogen? (som kan åbne en pdf fil)

Adobe Illustrator
CorelDraw

Kh
Bjørn