Andet multimedie
Skjul Extras automatisk?
Fra : Martin Ploug

Dato : 03-10-06 12:31

Hej

Er det muligt at indstille Photoshop 7.0
sådan at Extras-ikonet IKKE automatisk vises
på billederne?

Hvis ja, hvor og hvordan fjerner jeg auotmatikken?

Jeg ved, at jeg kan fjerne ikonet under View >
Extras, men det er irriterende, at jeg skal gøre det hver
gang. Det var jo nemmere, hvis det aldrig blev vist med
mindre jeg bad om det

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Martin

Fra : Martin Ploug

Dato : 03-10-06 20:29

"Martin Ploug (slet UN42N)" <mploug@UN42Nmail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> sådan at Extras-ikonet IKKE automatisk vises
> på billederne?
>
> Hvis ja, hvor og hvordan fjerner jeg auotmatikken?

Jeg har måske selv fundet ud af det.

Lige under Extra i punktet View står der Show,
og der kan man vælge None.
Det ser ud til at løse "problemet".

Hilsen Martin

----
Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 07-10-06 14:00

slet UN42N skrev:

> Er det muligt at indstille Photoshop 7.0
> sådan at Extras-ikonet IKKE automatisk vises
> på billederne?

Hvad for et Extras-ikon? Tænker du på Slices/Udsnits-visningen?

Det plejer man blot at kunne fjerne ved at oprette et nyt dokument,
gå op i Vis > Vis og fjerne fluebenet ved 'Udsnit'. Så burde det
ikke vise sig på nyoprettede dokumenter, medmindre du slår 'Udsnit'
til igen, eller begynder at tegne med udsnintsværktøjet i dokumentet.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Martin Ploug

Dato : 09-10-06 17:07

"Thomas G. Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> ikke vise sig på nyoprettede dokumenter, medmindre du slår 'Udsnit'
> til igen, eller begynder at tegne med udsnintsværktøjet i dokumentet.

Hej Madsen

Ok, tak skal du have.

Ja, det er vist det der slice-halløj.

Jeg har fået det væk.