Andet multimedie
Adobe CS2 versus XP og windows 2000
Fra : Peter T.

Dato : 21-09-06 16:32

Jeg er ret overbevist om, at jeg et sted engang har læst, at enkelte
funktioner i CS2-pakken er versionsafhængig vedr. styresystem. Altså på
den måde, at visse funktioner kun virker i XP og ikke i windows 2000.

Har jeg ret? (Hvis ja; har jeg så vundet en fadøl?)

Og hvilke funktioner kan det evt. dreje sig om?

--
Mvh. Peter T.

FreeCell-statistik pr. 5. august 2006 (opdateres vilkårligt):
Total: won/lost 165/50 (77%). Streaks: wins/losses/current 18/4/1 win

Fra : Hans

Dato : 21-09-06 16:40

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har jeg ret? (Hvis ja; har jeg så vundet en fadøl?)
>
> Og hvilke funktioner kan det evt. dreje sig om?

Kunne man - som ved visse andre programmer - forestille sig, at der skelnes
mellem Mac og Win?

Fra : Peter T.

Dato : 21-09-06 17:03

Hans udviste en rettidig omhu og skrev:

> Kunne man - som ved visse andre programmer - forestille sig, at der
> skelnes mellem Mac og Win?

Huh? Jeg er ikke med.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 21-09-06 18:48

Peter T. skrev:

> Jeg er ret overbevist om, at jeg et sted engang har læst, at
> enkelte funktioner i CS2-pakken er versionsafhængig vedr.
> styresystem. Altså på den måde, at visse funktioner kun virker
> i XP og ikke i windows 2000.

Der er en lille forskel i hukommelsesstyringen i Photoshop CS2,
hvor den kan udnytte mere RAM under WinXP Pro SP2 end i Win2000
eller WinXP RTM og SP1, men det er mig bekendt også det eneste.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Peter T.

Dato : 21-09-06 20:06

Thomas G. Madsen udviste en rettidig omhu og skrev:

> Der er en lille forskel i hukommelsesstyringen i Photoshop CS2,
> hvor den kan udnytte mere RAM under WinXP Pro SP2 end i Win2000
> eller WinXP RTM og SP1, men det er mig bekendt også det eneste.

Well. Hvis det er den eneste forskel, kunne jeg godt finde på at emigrere
tilbage til win2000.