Andet multimedie
bentjuul 3670
Illustrator grafik - søger link
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 20-09-06 13:54

Der var engang en der postede et link til en side, hvor der lå nogle
Illustrator tegninger som var utrolig realistiske. Er der nogle der har det
link? Eller til lign. sider?

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 20-09-06 14:22

..°o.O Thomas O.o°. skrev:

> Der var engang en der postede et link til en side, hvor der lå
> nogle Illustrator tegninger som var utrolig realistiske. Er der
> nogle der har det link?

Den side er vist død, for det var nok denne tråd:
<http://groups.google.com/group/dk.edb.grafik/msg/2a2c9a42f9ce63d1>.

Nogle af billederne fra ovenstående side går igen på denne:
<http://homepage3.nifty.com/highside/gallery.htm>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 20-09-06 17:54

> [...]
> <http://groups.google.com/group/dk.edb.grafik/msg/2a2c9a42f9ce63d1>.
>
> Nogle af billederne fra ovenstående side går igen på denne:

Takker - jeg kan genkende nogle af billederne. Imponerende arbejde ...

Fra : Poul E. Kristensen

Dato : 20-09-06 20:38

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse
> Der var engang en der postede et link til en side, hvor der lå nogle
> Illustrator tegninger som var utrolig realistiske. Er der nogle der har
> det link? Eller til lign. sider?

http://www.bertmonroy.com/fineart/text/fineart1.htm

Ret imponerende indhold!

Poul E. Kristensen