Andet multimedie
bentjuul 3670
"defekt genvejs-ikon"
Fra : Aage

Dato : 17-09-06 17:41

Jeg har et PSP genvejs-ikon på mit skrivebord men når jeg aktiverer det
kommer et 'vindue op med "Angiv en mappe" og jeg skal så finde den mappe
hvor PSP er installeret, før jeg får PSP frem.
Problemet er også i installerings-mappen, idet jeg forsøgte at lave en
ny genvej, men altså uden resultat.
Jeg slettede så programmet for derefter at geninstallere, men også uden
det hjalp.
Genvejen til Animation Shop virker OK og et klik på Egenskaber ser
begge genveje ud til ok, altså med rigtig adr.
Det er et nyt problem jeg ikke tidligere har haft, trods jeg har haft
PSP i flere år, er der nogen hjælp !

Hilsen Aage

Fra : emj

Dato : 17-09-06 18:55

Aage skrev:

> Jeg har et PSP genvejs-ikon på mit skrivebord men når jeg aktiverer det
>kommer et 'vindue op med "Angiv en mappe" og jeg skal så finde den mappe
>hvor PSP er installeret, før jeg får PSP frem.

Gå i stifinder
Højreklik på
Paint Shop Pro X.exe
Vælg "Send til"/skrivebord

Hilsen emj

Fra : Aage

Dato : 17-09-06 19:45

> Gå i stifinder
> Højreklik på
> Paint Shop Pro X.exe
> Vælg "Send til"/skrivebord
>
> Hilsen emj
> Hej emj og tak for din interesse men
desværre, ingen ændring.
Hilsen Aage

Fra : emj

Dato : 17-09-06 20:52

Aage skrev:

> Hej emj og tak for din interesse men
>desværre, ingen ændring.

Hvilken version af PSP handler det om?

Hilsen emj

Fra : Aage

Dato : 18-09-06 07:18

> Hvilken version af PSP handler det om?
>
> Hilsen emj
Det er den gamle ver. 7
Jeg kan oplyse at jeg har en bærbar computer hvor der ingen
problemer er og det eneste jeg kan tænke mig der er skyld i problemet på den
stationære er evt. en Windows-opdatering som jeg måske ikke har på den
bærbare.
Hilsen Aage