Andet multimedie
bentjuul 3670
? program til "vejedning"
Fra : pkc

Dato : 14-09-06 17:27

Kan I anbefale et program hvor jeg kan lave nogle tutorials (hedder det
vist) der kan guide bruger.

Jeg forestiller mig noget med et program hvor man kan tage et foto af siden
+ vælge nogle pile + nogle kasser hvori man kan skrive noget info tekst

derefter gemme det som et "billede" og lægge det ud på websiden.

Lad mig høre hvad I har af forslag.

Per Krabbe
www.scanboat.com - 15 000 brugte sejlbåde, motorsejlere, motorbåde,
speedbåde og joller samlet ét sted.
www.sailorslink.com - Links til hvad der har med sejlbåde, motorsejlere,
motorbåde, speedbåde og joller at gøre.
www.boatbase.com - coming soon..............

Fra : hcma

Dato : 15-09-06 10:36

"pkc" <must_be_changed_@scanboat.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> tekst
>
> derefter gemme det som et "billede" og lægge det ud på websiden.

det kan ethvert grafikprogram.
tag et screenshot af siden og bearbejd det i et grafikprogram.
m v h
hcma/-

Fra : N. Lindhard

Dato : 15-09-06 17:16

Skal du arbejde meget med den slags vil jeg klart anbefale Snagit
(http://www.techsmith.com/snagit.asp) der koster 37 euro.

Det er et af de programmer jeg bruger næsten daglig på job og hjemme. Det
tager sekunder - ikke minutter - at tage et skærmklip (fuld skærm, aktivt
vindue, del af skærm, skærmbillede der fylder mere end det der kan ses og
meget andet) og tilføje pile, kasser og tekst.

Hvis jeg skulle bruge Print Screen knappen, åbne et billedbehandlingsprogram
og alt det der, ville jeg ikke få meget fra hånden.

Nic

Fra : pkc

Dato : 15-09-06 19:29

> [...]
>
> Hvis jeg skulle bruge Print Screen knappen, åbne et
> billedbehandlingsprogram og alt det der, ville jeg ikke få meget fra

Enig til din egen kommentar - jeg har samme holdning.

Jeg takker !! Ser ud til at være et rigtig godt bud og jeg vil prøve deres
Try version -

mvh
scanboat.com / Per Krabbe

Fra : Karsten Jensen

Dato : 25-09-06 12:06

On Thu, 14 Sep 2006 18:27:13 +0200, "pkc"
<must_be_changed_@scanboat.com> wrote:

>Kan I anbefale et program hvor jeg kan lave nogle tutorials (hedder det
>vist) der kan guide bruger.

SnagIT kunne være idél - de har vist også et til videoer....