ERfaring med Clearwire
Fra : Nederbasse

Dato : 03-10-06 08:10

Hej

Er der nogen der har nogle erfaringer med Clearwire internet ?

LarsN

Fra : SpookiePower

Dato : 04-10-06 20:12

En af mine venner køre med den langsomste forbindelse, her på den
københavnske vestegn, og der køre det fint.

--
My PhotoGallery
www.photo.box2600.dk

Fra : Brian Wolter

Dato : 05-10-06 11:34

"SpookiePower" <boxjunk2600@gmail.com> skrev i en meddelelse
> En af mine venner køre med den langsomste forbindelse, her på den
> københavnske vestegn, og der køre det fint.
>

> --
> My PhotoGallery
> www.photo.box2600.dk

Min forældre kører også med den langsomme 160/64 kbit forbindelse og er også
godt tilfredse. De bor i Brønshøj.

/Brian

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 11-10-06 18:28

"Nederbasse" <ln@noham.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der har nogle erfaringer med Clearwire internet ?

Jeg har prøvet det.

Det er for så vidt fint, men havde for mig to væsentlige problemer:
De understøtter kun nogle få udbydere af IP-telefoni ordentligt. Har man
ikke én af dem, understøttes visse protokoller ikke. (Nogen af de bedste).
Derudover har de en ganske ringe newsserver. Der er ikke så mange grupper,
og dem der er dækkes ikke ordentligt (meddelelser "falder ud")

Kan man leve med disse to ting, er det et udmærket tilbud.
Det er lynhurtigt at få sat op, forudsat der er dækning, og man kan tage
modtageren med andre steder hen og bruge den. Det er altså mobilt i den
udstrækning der er dækning. Det er der så indtil videre kun i Kbh. og et par
andre større byer.

Håber det kan hjælpe.

Venlig hilsen
Henrik