Solo ved Cybercity
Fra : Ukendt

Dato : 02-10-06 09:51

Jeg har i øjeblikket en 2048/512 Mb forbindelse til kr 399/md og
overvejer at skifte til deres solo tilbud 8032/512 til samme pris.
Er her nogen der har opgraderet som har haft problemer med
opdateringen eller kører det som det skal?
Skal man have ny router fra CC eller kan man bruge den nuværende Zyxel
650R?
Jeg har i den tid jeg har været hos CC ( ca 5år) kun haft brug for tlf
support 2-3 gange så er man rimeligt dækket ind med FAQ på deres
hjemmeside hvis der skulle opstå problemer?

mvh Falcon

Fra : Bo

Dato : 02-10-06 11:38

> Er her nogen der har opgraderet som har haft problemer med
> opdateringen eller kører det som det skal?
> Skal man have ny router fra CC eller kan man bruge den nuværende Zyxel
> 650R?

8032/512 kører fint her på Zyxel 650R.

Fra : Morten Astrup Christ~

Dato : 02-10-06 13:00

Efter at have opgraderet til 8mbit, har jeg selv skiftet min Zyxel 650R ud
med en Linksys AG241, fordi at den Zyxel ikke kan klare ret mange
connections før den går kold og skal genstartes...

Men nu kører det helt perfekt, også selv om man downloader med fuld skrue.

/morten