Fullrate+Fritzbox
Fra : Henrik Falkentorp

Dato : 15-09-06 09:49

Jeg så den 27. juli 2006 at man nævnede Fritzbox sammen med Fullrate, men
jeg kan ikke længere finde de respektive indlæg.

Er der nogen der kan oplyse mig om, om man kan bruge en FritzBox sammen med
Fullrate og evt. vise Fritzens opsætning?

Mvh. Henrik

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 15-09-06 13:02

Henrik Falkentorp wrote:
> [...]
>
> Er der nogen der kan oplyse mig om, om man kan bruge en FritzBox
> sammen med Fullrate og evt. vise Fritzens opsætning?

Du kan godt bruge fritzboxen med fullrate. Jeg har ikke prøvet at få
fullrates telefoni til at køre over den. Meld gerne tilbage hvis du får den
op at køre. Efter du har været inde i zyxel'en og kofigurere den og sagt ja
til at gemme passwordet under VOIP, kan passwordet aflæses i firefox under
gemte brugernavne og passwords. Jeg ved ikke hvad fullrates holdning til at
køre telefonien over fritz'en er.

Opsætningen af ADSL'en skal være sådan her:
http://seidelindam.dk/fritz.png

mvh
Jeppe SeidelinDam

Fra : Henrik Falkentorp

Dato : 15-09-06 14:01

"Jeppe Seidelin Dam" <>>

> [...]
> holdning til at køre telefonien over fritz'en er.
>
> Opsætningen af ADSL'en skal være sådan her:

Det lyder rigtig godt! Jeg skal så lige tage mig sammen og skifte fra
Cybercity til Fullrate, som jo har haft lidt småproblemer til at begynde
med.

Tak for svaret og linket!

Jeg vender tilbage, når skiftet er sket.

Mvh. Henrik Falkentorp

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 15-09-06 16:59

Henrik Falkentorp wrote:
> Det lyder rigtig godt! Jeg skal så lige tage mig sammen og skifte fra
> Cybercity til Fullrate, som jo har haft lidt småproblemer til at
> begynde med.

Min fullrate kører perfekt, men jeg har ikke den store erfaring med
telefoni-delen, da jeg bruger musimi til min telefoni. Jeg bruger ikke
længere fritzboxen - jeg havde den kun til låns.

mvh
Jeppe Seidelin Dam