TDC opgradering hvordan?
Fra : @ndersen

Dato : 14-09-06 13:25

Kan nogen her i gruppen fortælle hvordan deres opgradering hos TDC har
foregået?

Jeg modtog e-mail fra TDC som alle andre, hvor de oplyste, at opgraderingen
ville ske automatisk

Da det endnu ikke er sket med min forbindelse, har jeg kontaktet TDC for at
høre nærmere om grunden til at min forbindelse endnu ikke er opgraderet.

Hver gang jeg henvender mig telefonisk, sender de mig en ordrebekræftelse på
bestilling af 4 M/bits forbindelse medfølgende CD-rom til installation og
registrering. I ordrebekræftelsen står der - Du har givet samtykke til, at
vi starter leveringen, inden udløbet af fortrydelsesdatoen på 14 dage. Du
har derfor kun fortrydelsesret, indtil bestillingen bliver sat i gang. Hvis
du vil fortryde bestillingen, skal du ringe på 80 80 80 10 -.

Jeg har ikke givet samtykke til noget som helst, og jeg har heller ikke
bestilt en 4 M/bits forbindelse, jeg henvender mig kun for at høre, hvorfor
min forbindelse ikke er opgraderet som lovet i deres e-mail.

Mvh
@ndersen

Fra : Peter L.

Dato : 14-09-06 15:32

> Da det endnu ikke er sket med min forbindelse, har jeg kontaktet TDC for
> at
> høre nærmere om grunden til at min forbindelse endnu ikke er opgraderet.

Hvorfor ikke ringe til dem igen... og igen... og igen, indtil de forstår
problemet og du får hvad de har lovet? Der er jo tydeligtvis sket en
fejl/misforståelse fra TDCs side men kun TDC kan afhjælpe det.

Kundeservice kan være meget tilfældig, men det er altså en sag mellem dig og
TDC. Jeg synes vi har set alt for mange af disse "jeg får ikke min lovede
opgradering - HJÆÆÆLP, hvad skal jeg dog gøre" (uden at sige, at din var
præcist sådan én) og det hjælper ikke, at annoncere her efter hjælp.

Dette var ikke en kritik - blot en konstatering. Held og lykke

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 14-09-06 16:45

Peter L. skrev:

> Hvorfor ikke ringe til dem igen... og igen... og igen, indtil de forstår
> problemet og du får hvad de har lovet?

Præcis samme problem er der flere der har skrevet om, og det
viser sig at der skal tålmodighed og mange forklaringer til inden
det går i orden. Somme tider skal kunden endda forklare at den
nybestilling som TDC har sat i værk, er en misforståelse og at
man ikke vil betale en højere pris.

> Der er jo tydeligtvis sket en
> fejl/misforståelse fra TDCs side men kun TDC kan afhjælpe det.

Få problemer kan afhjælpes ved at kikke på pixelpletter på en
skærm med usenetindlæg. Hvis det skulle være et kriterium, kunne
vi lukke usenet. Folk spørger fordi de er i tvivl, og da kan det
være rart at høre om andres erfaringer. Jeg spurgte f.eks. i
forbrugergruppen om elkedler - som om jeg ikke sagtens kunne
vappe ned i en lokal biks og finde en elkedel? - Men jeg ville
altså gerne vide noget om andres erfaring først.

> TDC. Jeg synes vi har set alt for mange af disse "jeg får ikke min lovede
> opgradering - HJÆÆÆLP, hvad skal jeg dog gøre"

Så skulle 'vi' måske overveje at droppe denne her gruppe?

--
Bertel

Fra : KsNa

Dato : 14-09-06 16:58

"@ndersen" <p.e@andersen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvorfor
> min forbindelse ikke er opgraderet som lovet i deres e-mail.

Hvad jamre du nu over, tidligere idag i denne gruppe har du sagt, at du blev
ringet op af TDC og har selv sagt at alt var i orden, du havde fået 4Mbit.

Er der så nogen grund til at starte en ny tråd med samme emne?

Mvh
kim

Fra : @ndersen

Dato : 16-09-06 11:41

"KsNa" <KsNa@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvad jamre du nu over, tidligere idag i denne gruppe har du sagt, at du
blev
> ringet op af TDC og har selv sagt at alt var i orden, du havde fået 4Mbit.

Jeg jamrer skam ikke, men det er korrekt at jeg tidligere på dagen har
skrevet at jeg blev ringet op af TDC, men alligevel sendte de en
ordrebekræftelse på at jeg dags dato har bestilt en 4 M/bits forbindelse, og
da jeg ved, at man ikke kan bestille en sådan forbindelse uden den er
forbrugsafregnet, ja så ringer mine alarmklokker, da det efter min bedste
fatteevne minder lidt om bondefangeri.

Jeg har siden kontaktet TDC, og pr. e-mail fået sikkerhed for, at min
forbindelse ikke bliver forbrugsafregnet.

Er du så tilfreds???

Mvh
@ndersen

Fra : KsNa

Dato : 16-09-06 13:20

> [...]
>
> Jeg har siden kontaktet TDC, og pr. e-mail fået sikkerhed for, at min
> forbindelse ikke bliver forbrugsafregnet.

Jeg har ikke været utilfreds, jeg undrede mig bare over, at du startede
forfra når dit problem tilsyneladende var løst.

Mvh
Kim

Fra : @ndersen

Dato : 16-09-06 14:48

> Jeg har ikke været utilfreds, jeg undrede mig bare over, at du startede
> forfra når dit problem tilsyneladende var løst.

Ok! så må du undskylde. Men jeg kan da så oplyse, at jeg nu har modtaget 2
konverterings pakker med pakkepost fra TDC, samt 3 ordrebekræftelser pr.
snail mail, med oplæysninger om at jeg har bestilt 4 M/bits
forbrugerafregnet forbindelse 3 gange. Altså har TDC registeret mig som ny
kunde hver gang jeg har henvendt mig for at høre hvorfor min 2 M/bits
forbindelse ikke er opgraderet som alle andres.

Der må da være én eller anden komunikations brist hos TDC. Jeg gi´r op og
afventer hvad der sker.

Mvh
@ndersen

Fra : KsNa

Dato : 16-09-06 15:43

> [...]
> forbindelse ikke er opgraderet som alle andres.
>
> Der må da være én eller anden komunikations brist hos TDC. Jeg gi´r op og

Ja, det virker underligt, men de er vel så hjernevaskede af ledelsen, at de
SKAL sælge, sælge, sælge - uanset hvad, og alle salg tæller i statistikken
også dem der efterfølgende bliver annuleret.

Mvh
Kim

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 14-09-06 17:14

@ndersen skrev:

>Kan nogen her i gruppen fortælle hvordan deres opgradering hos TDC har
>foregået?

Ganske automatisk, dog et par dage senere, den 30.08.d.å.

>Jeg modtog e-mail fra TDC som alle andre, hvor de oplyste, at opgraderingen
>ville ske automatisk

Har aldrig fået nogen mail om opgraderingen.

>Da det endnu ikke er sket med min forbindelse, har jeg kontaktet TDC for at
>høre nærmere om grunden til at min forbindelse endnu ikke er opgraderet.

Fem timer og nitten minutter tidl. fortæller du, at du får det
den 28.09.d.å., så jeg forstår ikke rigtig dette indlæg.
--
Kerim
Støt flygtninge og sårede i Libanon!

Fra : Renè

Dato : 15-09-06 20:31

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> --
> Kerim
> Svar under det du citerer og citer kun det du svarer på - tak.
hvorfor skal vi vide det

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 16-09-06 05:18

Renè skrev:

>hvorfor skal vi vide det

Vide hvad?

Det fremgår ikke af dit svar, hvad det egentlig er du svarer på.

Men jeg svarer på det, der bliver spurgt om, så hvad er
problemet?