NU dækker fullrate 30% af danmark ;-)
Fra : Kristian Jakobsen

Dato : 11-09-06 20:44

Ja ifølge deres egen hjemmeside gør de ihverfald.

Jeg er selv på vej over til dem fra CC da de ikke ville give mig solo
gratis, så hellere prøve noget nyt...

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-09-06 20:59

"Kristian Jakobsen" <bif4ever@superliga.dk> wrote in message
> Ja ifølge deres egen hjemmeside gør de ihverfald.
>
> Jeg er selv på vej over til dem fra CC da de ikke ville give mig solo
> gratis, så hellere prøve noget nyt...

Wow nu er de vist ved at dække storkøbenhavn som de sagde de dækkede da de
startede op... Men da altid noget der sker noget.

Fra : Møller

Dato : 12-09-06 12:24

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> wrote in message
> "Kristian Jakobsen" <bif4ever@superliga.dk> wrote in message

> Wow nu er de vist ved at dække storkøbenhavn som de sagde de dækkede da de
> startede op... Men da altid noget der sker noget.

Det må jeg da sandelig håbe!

Jeg har fået brev fra dem, at jeg ville blive koblet op den 7.9.2006.
d.d. siger deres support, at det tidligst vil ske den 20.9.2006.

At der så den 11.9.2006 kommer en pressemeddelelse, at de ud vider med 6
centraler virker meget provokerende for os der ikke kan komme på
eksisterende centrale som lovet.
Den gamle udbyder lukkede den 7.9.2006 og Fullrate kobler os på den
??.??.????

Det er aldeles uacceptabelt, at jeg bliver nødt til at gå på nettet fra mit
arbejde, den mulighed har resten af husstanden ikke, så det går ud over
studier, ebay, forretningskontakter m.v. ;o((

Så herfra er der ingen roser endnu, kun frustration over deres frækhed med
presseledelsen, havde så udsendt en, at de ikke kunne følge med succes'en
kunne jeg måske forstå det, men de har vist slået større brød op end de kan
bage.

Møller

Fra : Kristian Jakobsen

Dato : 12-09-06 17:59

"Møller" <mail..No:sPAm@sb.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> presseledelsen, havde så udsendt en, at de ikke kunne følge med succes'en
> kunne jeg måske forstå det, men de har vist slået større brød op end de

Det er ligesom ikke deres skyld når det er tdc som er skyld i du ikke for
det før, er dem som skal trække linjen/oprette det for fullrate, så er fordi
tdc ikke har tid, dette undre ikke nogen, er normalt man skal undvære adsl i
3-4 uger ved flytning eller andre udbyder, sådan har mit indtryk været
altid.

MVH kristian jakobsen

Fra : Møller

Dato : 12-09-06 19:16

> [...]
> tdc ikke har tid, dette undre ikke nogen, er normalt man skal undvære adsl
> 3-4 uger ved flytning eller andre udbyder, sådan har mit indtryk været

Så forklar mig lige, hvorfor de på omkoblingsdagen sender mig en mail hvor
der står:

>København, d. 7. september 2006
>Kundenummer: XXX
>Fullrate Bredbånd etableret
>Dit Fullrate Bredbånd bliver etableret i løbet af i dag. Du skal være
opmærksom på, at selve
>bredbåndslinjen godt kan blive etableret i slutningen af det oplyste
tidsrum.
Og det oplyste tidsrum er:
7. september 2006 ml. 7.30 - 15.00
Fullrate havde tidligere, den 18.8.2006 skrevet at opkobling ville ske den
7.9.2006, hvorfor tidligere abonnement skulle opsiges.
At der kan komme forsinkelser har jeg fuld forståelse for, men så havde det
været rart med en meddelelse der på forkant forklarede problemet, og ikke
som her hvor vi selv skulle se, at der ikke var sket en opkobling, ligesom
ovennævnte meddelelse virkede lidt malplaceret.

Så jeg kan ikke se hvorfor du tager dem i forsvar, hvis man laver en aftale
er jeg vant til at den holdes, at der så er nogle der mener noget andet kan
jeg ikke forstå, men du mener altså, at man inden for netudbyderbranchen
skal lade sig byde alt.
Nok sådan spiller klaveret ikke her, jeg har betalt for et produkt der ikke
endnu lever op til det lovede.

Møller

Fra : Kristian Jakobsen

Dato : 12-09-06 20:04

Du kommer nok først til at betale når det træder ikraft, men jow ellers har
du ret, men jeg har ingen tillid ang adsl og få det til den dag man ønsker,
så jeg har skam instillet mig på at måtte undvære adsl X antal dage når jeg
flytter 1/10..

Fra : Møller

Dato : 14-09-06 18:31

"Møller" <mail..No:sPAm@sb.dk> wrote in message

> "Kristian Jakobsen" <bif4ever@superliga.dk> wrote in message

> fordi
> >

> Så forklar mig lige, hvorfor de på omkoblingsdagen sender mig en mail hvor
> der står:

den 14. september 2006

Så kom jeg på Fullrate, umiddelbart ser det ud til at virke, blot med 1 uges
forsinkelse

Møller

Fra : Stig Johansen

Dato : 13-09-06 06:33

Kristian Jakobsen wrote:

> [...]
> fordi tdc ikke har tid, dette undre ikke nogen, er normalt man skal
> undvære adsl i 3-4 uger ved flytning eller andre udbyder, sådan har mit

Ja, mon ikke det er fordi, at TDC har fået travlt med at udrulle deres egne
20 Mbs linier, og derfor ikke overholder aftalerne?

Stig Johansen

Fra : Morten Birkelund

Dato : 13-09-06 08:35

"Stig Johansen" <stig_johansen_it_at_=(@)hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, mon ikke det er fordi, at TDC har fået travlt med at udrulle deres
> egne
> 20 Mbs linier, og derfor ikke overholder aftalerne?

TDC har i følge rammeaftalerne 6 uger mener jeg det er, sjovt nok tager det
_altid_ 6 uger når der skal leveres.

Bestiller men derimod hos TDC kan det faktisk gøres på under en uge.

--
Morten Birkelund

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 13-09-06 08:59

> TDC har i følge rammeaftalerne 6 uger mener jeg det er, sjovt nok tager det
> _altid_ 6 uger når der skal leveres.

Det er da meget logisk. Hvorfor skulle TDC giver konkurrenten noget
som helst?

Thomas

Fra : Niels Bachmann

Dato : 29-09-06 23:10

"Morten Birkelund" <mortendb@consider.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det _altid_ 6 uger når der skal leveres.
>
> Bestiller men derimod hos TDC kan det faktisk gøres på under en uge.

Det er da noget fordukkent sludder

MVH/ Niels B

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 30-09-06 17:05

On 2006-09-13 09:35:25 +0200, "Morten Birkelund" <mortendb@consider.dk> said:

> [...]
> det _altid_ 6 uger når der skal leveres.
>
> Bestiller men derimod hos TDC kan det faktisk gøres på under en uge.

Hvilken overraskelse... :p

--
"Mystical references to "society" and its programs to "help" may warm
the hearts of the gullible but what it really means is putting more

Fra : Mogens

Dato : 12-09-06 14:41

"Kristian Jakobsen" <bif4ever@superliga.dk> skrev i en meddelelse
> Ja ifølge deres egen hjemmeside gør de ihverfald.

En ting har de ret i, og det er at de er fulde af løgn.

MN

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 12-09-06 18:23

On Mon, 11 Sep 2006 21:44:15 +0200, "Kristian Jakobsen"
<bif4ever@superliga.dk> wrote:

> Subject: NU dækker fullrate 30% af danmark
> Ja ifølge deres egen hjemmeside gør de ihverfald.

Ja, "Fullrate dækker hele Storkøbenhavn", skriver de også.
Men det gør de (heller) ikke.

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 30-09-06 17:02

On 2006-09-11 21:44:15 +0200, "Kristian Jakobsen" <bif4ever@superliga.dk> said:

> Ja ifølge deres egen hjemmeside gør de ihverfald.
>
> Jeg er selv på vej over til dem fra CC da de ikke ville give mig solo
> gratis, så hellere prøve noget nyt...

30% af DK's geografiske areal, eller 30% af DK's befolkning?

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 01-10-06 10:17

On Sat, 30 Sep 2006 18:02:11 +0200, Peter Bjørn Perlsø
<spamtrap@REMOVEmacplanet.dk> wrote:

> 30% af DK's geografiske areal, eller 30% af DK's befolkning?

Det sidste. Men det gør de som sagt ikke (endnu).

-A