Fullrate fast ip
Fra : Allan Lohse

Dato : 10-09-06 10:34

Hejsa...

Hvordan får man fast ip hos fullrate ??

- Allan

Fra : Lars Jensen

Dato : 10-09-06 13:34

Allan Lohse skrev:
> Hejsa...
>
> Hvordan får man fast ip hos fullrate ??

Iflg. http://www.fullrate.dk/produkter/ er der en FAST IP adresse med i
abonnmentet...

> - Allan

Lars B

Fra : NerdALMIGHTY

Dato : 10-09-06 15:11

Allan Lohse wrote:
> Hejsa...
>
> Hvordan får man fast ip hos fullrate ??
>
> - Allan

Alle produkter hos Fullrate kommer med mininum 1 fast IP-adresse. Når
du første gang kommer online via routeren får du tildelt en
midlertidig adresse. Inden for et døgns tid får du så tildelt din
endelige faste IP-adresse ud fra et range tilknyttet din central.

Fra : Allan Lohse

Dato : 11-09-06 05:29

"NerdALMIGHTY" <ClaesBlom@gmail.com> skrev i en meddelelse
Allan Lohse wrote:
> [...]

midlertidig adresse. Inden for et døgns tid får du så tildelt din
endelige faste IP-adresse ud fra et range tilknyttet din central.

Jeg har bestilt en ekstra fast ip adresse, men hver gang der har været nede
tid hos Fullrate (hvilket sker mange gange i døgnet) så skifter min ip, og
ikke bare mellem 2 adresser..
Efter hvad jeg kan erfare er de bare dhcp tildelt fra en kæmpe pulje.