Ros til Tele2
Fra : moi?

Dato : 08-09-06 21:49

Skiftede fra TDC til Tele2 med adsl og fastnet.

Jeg havde tilmeldt mig T2 via deres side og givet dem fuldmagt til at
ordne overførslerne således skiftet blev så smertefrit som muligt.

Efter en alt for lang lidelseshistorie som indbefatter TDC, T2 sføli
samt (TDC) Branchesalg og et kedeligt opkaldsmodem i en offlineperiode
på ikke mindre end 44 dage som læseren skal forskånes for, kan jeg
fortælle, at Tele2 har behandlet mig meget anstændigt.

Jeg blev af T2 tilbudt en kreditering af 2 mdrs adsl (2mbit/512). Men
eftersom jeg har haft yderligere besvær og omkostninger som kundeservice
bestemt ikke mente var udlignet af 2 mdrs inet, blev jeg af dem,
opfordret til at rette skriftelig henvendelse mhb. på yderligere
kompensation.

Det gjorde jeg så, og fik i løbet af en uge et høfligt brev, funderet i
min skriftlige henvendelse, med en kreditering på kr 500,- af den
get2net faktura jeg havde oparbejdet i min offline periode.
I alt en kompensation på kr. 1300,-

Ja, gu har det været træls med en masse bøvl og offline men jeg er
imponeret af T2 og deres konduite.

Mange ynder jo at grisse T2 og deres kundeservice til - jeg er en af dem
der bestemt ikke kan genkende det negative billede man fra tid til anden
kan læse.

Tværtom, ku jeg skrive grimt om hvorledes TDC har plaget mig med Kafkask
millimeter arrogance som hver gang har medført ulempe for mig og
miskrediteret T2.

Nej, jeg er ikke T2 ansat eller lign.

God weekend alle sammen - for det har jeg fået.

Fra : JJ

Dato : 08-09-06 22:32

"moi?" <any@way> wrote in message

> [...]
> miskrediteret T2.
>

> Nej, jeg er ikke T2 ansat eller lign.
>
> God weekend alle sammen - for det har jeg fået.

Hej
Enten har du været neget heldig, eller også har Tele 2 ændret deres politik,
for et par år siden var jeg også Tele 2 kunde, og vi skulle flytte,
jeg bestilte flytning af telefon i godtid ved Tele 2, men aligevel fik vi
den først flytte 1 uge efter den dato det var bestilt til, fordi DE havde
glent
at bestille flytningen ved den afd. som står for det. Jeg spurte også om jeg
så ikke kunne få kompensation, da vi ikke havde telefon i en uge,
men jeg fik nul og niks, på trods det helt klar var DERES fejl.

JJ

Fra : moi?

Dato : 08-09-06 22:46

JJ den 08-09-2006 23:31:
> [...]

> så ikke kunne få kompensation, da vi ikke havde telefon i en uge,
> men jeg fik nul og niks, på trods det helt klar var DERES fejl.

Det var en sørgelig historie du har været ude for.

T2 Kundeservice bad mig sende brev til kundeservice i Vordingborg som
reelt varetages af: http://www.transcom-worldwide.com/

Fra : RenÈ

Dato : 09-09-06 05:19

"moi?" <any@way> wrote in message

> [...]
> miskrediteret T2.
>

> Nej, jeg er ikke T2 ansat eller lign.
>
> God weekend alle sammen - for det har jeg fået.

LOL. eneste mulighed du arbejder for dem.kan ikke lade sig gøre.

Fra : moi?

Dato : 09-09-06 06:34

RenÈ den 09-09-2006 06:18:

> LOL. eneste mulighed du arbejder for dem.kan ikke lade sig gøre.

Hvis en eller anden kan forklare mig hvordan jeg poster binært, kan jeg
da godt lægge en kopi af brevet - men så mener man vel at jeg selv har
skrevet brevet og ar det derfor ikke er noget bevis osv osv.

mvh
Moi

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 09-09-06 10:14

> Hvis en eller anden kan forklare mig hvordan jeg poster binært, kan jeg
> da godt lægge en kopi af brevet - men så mener man vel at jeg selv har
> skrevet brevet og ar det derfor ikke er noget bevis osv osv.

Du kan ikke poste binært gennem Sunsite som du bruger nu, så skal du
skifte til news.tele2.dk (hvorpå der dog kan være lidt forsinkelser),
alternativt kan du bruge en service som f.eks. http://imageshack.dk
eller http://peecee.dk/

(P.S. Jeg tror nu også på dig uden at se brevet ;))

--
Michael

Fra : moi?

Dato : 09-09-06 17:44

Michael Kjærsgård den 09-09-2006 11:13:

> Du kan ikke poste binært gennem Sunsite som du bruger nu, så skal du
> skifte til news.tele2.dk (hvorpå der dog kan være lidt forsinkelser),
> [...]

Ok, tak for det.

mvh
Moi

Fra : RenÈ

Dato : 09-09-06 11:26

"moi?" <any@way> wrote in message
> [...]
> godt lægge en kopi af brevet - men så mener man vel at jeg selv har
> skrevet brevet og ar det derfor ikke er noget bevis osv osv.

Nej nej ikke misforstå mig,det var ironisk ment.:)

Fra : moi?

Dato : 09-09-06 17:48

RenÈ den 09-09-2006 12:25:

> Nej nej ikke misforstå mig,det var ironisk ment.:)

Helt i orden, regnede også mest med at det var sådan det skulle forstås.

-men ham der opfinder en elegant måde at udtrykke betoninger og ironi
mm. på txt, bliver en rig mand.

mvh
Moi

Fra : RenÈ

Dato : 10-09-06 05:31

"moi?" <any@way> wrote in message
> [...]
>
> -men ham der opfinder en elegant måde at udtrykke betoninger og ironi mm.

yep