kan Tele2 levere bærelinje eller ej? - del~
Fra : Peter D.

Dato : 08-09-06 20:45

Hej.

Jeg har lovet at holde jer underrettet når jeg fik min bærelinie, og det
"tror" jeg at jeg har fået idag......

Det der er sket idag er at klar-tonen på min ISDN er forsvundet, og Unotel
har sendt mig en mail om at mine numre nu er overført til dem......
hurraaaaa....

Internetforbindelsen fungerede også, og efter at have tastet de nye login
ind i min IP-telefon fungerede den også til at ringe ud fra......
- bemærk venligst at jeg skriver "til at ringe ud fra".....
5 minutter efter da jeg troede at alt var som det skulle være ringede min
ISDN telefon, det var en der ville tale med min kone.....
Dvs. til udgående er SIP telefonen og til indgående er det
ISDN-telefonen..... der må være sket en fejl et sted......
- så jeg ved reelt ikke om jeg har fået bærelinie idag.....

--
Peter, der er på vej helt væk fra Tele2, hvis dette pjat fortsætter.....