Bærelinie kunder, jeg har et spørgsmål... ~
Fra : Peter D.

Dato : 07-09-06 17:11

Hej.

Jeg har et enkelt spørgsmål til folk med bærelinie......

Når du har bærelinie og altså IKKE et fastnetnummer, hvordan udfylder man så
eks. et skema som dette:
http://www.editorial.tele2.dk/?page=privat_internet_adsl&t2page=privat_internet_adsl

Mange udbydere har også en side hvor du kan chekke om du kan få dem som
udbyder via indtastning af telefonnummer, men hvad når man har bærelinie ??

--
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 07-09-06 20:44

On Thu, 7 Sep 2006 18:11:08 +0200, "Peter D." <pshdo@tele.two.adsl.dk>
wrote:

> [...]
>udbyder via indtastning af telefonnummer, men hvad når man har bærelinie ??

Det står på siden

citat

Nu er det ikke længere nødvendigt med en fastnetlinje for at have
ADSL hos Tele2. Kan du undvære din fastnettelefon, kan du nu skifte
fastnetlinjen ud med en basislinje til din ADSL-forbindelse.

Du skal dog være opmærksom på, at du med en basislinje ikke længere
vil kunne modtage opkald eller ringe ud fra din fastnettelefon.

Kontakt vores kundeservice på telefon 80 900 300 hvis du ønsker at
konvertere til basislinje. Vi sidder klar hverdage 8-18 og weekend
10-16.

Fra : Peter D.

Dato : 08-09-06 20:38

Hej.

Det var ikke det jeg spurgte om......

Det jeg vil vide er følgende.....:
Hvis jeg sidder og ser at eks. Cybercity ser ud som noget for mig, og jeg så
gerne vil chekke om de er representeret på min central, så er der ofte sådan
et telefonnummer-indtastningsfelt......
Hvordan bruger folk der "kun" har bærelinie dette felt ??
- får man et fiktivt nummer eller hvad ??

--
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-06 09:51

Peter D. skrev:
> [...]
> et telefonnummer-indtastningsfelt......
> Hvordan bruger folk der "kun" har bærelinie dette felt ??
> - får man et fiktivt nummer eller hvad ??

Hej Peter!

Gør som jeg gjorde i går, da jeg skulle undersøge Internet-mulighederne
i et hus, min bror har købt, men endnu ikke er flyttet ind i:
Brug naboens (eller underboens eller genboens) telefonnummer. Der skal
nok være én i nærheden, der har et traditionelt fastnetnummer.

Venligst
Peter

Fra : Peter D.

Dato : 12-09-06 17:25

Hej.

> Brug naboens (eller underboens eller genboens) telefonnummer. Der skal nok
> være én i nærheden, der har et traditionelt fastnetnummer.

Se det var smart, hvorfor kom jeg ikke i tanke om det selv...... øv......

- men rigtig god ide.....

--
Peter