Newsserver
Fra : Henrik Villadsen

Dato : 07-09-06 15:55

Nu er der kommet gode tilbud fra Cybercity og Tele2 på høje hastigheder

Hvordan er deres newsservers i forhold til TDC's, efterhånden ringe server?

TDC's binære grupper uden for dk... hirakiet er meget magelfuld.

Med venlig hilsen
Henrik Villadsen

Fra : Søren Nielsen

Dato : 07-09-06 17:29

Henrik Villadsen wrote:

> Hvordan er deres newsservers i forhold til TDC's, efterhånden ringe
> server?

De er vist alle lige gode/ringe. Har man brug for at kunne hente binært, så
kommer man ikke uden om en betalingsserver, uanset udbyder.

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 07-09-06 20:32

Hej

Jeg kan abefale giganews.com og easynews.com. De leverer nok til at
min forbindelse ikke kan mere og hos giganews er hirakiet ikke så
mangelfuldt.

et billigt alternativ er usenetserver.com

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-09-06 01:01

"Flemming Danielsen" <news(at)[notspam]mithjem.dk> wrote in message
> [...]
> min forbindelse ikke kan mere og hos giganews er hirakiet ikke så
> mangelfuldt.
>
> et billigt alternativ er usenetserver.com

jeg bruger Newshosting.com PT, og det er jeg meget glad for... Det virker
OK, den kan da godt levere 20Mbit og har ikke oplevet noget den ikke lige
har inden for ca. 30 dage.
men man kan desværre ikke poste via serveren.

bruger også tele2´s newsserver, den er nogenlunde. Til de danske grupper
altså og til tekst grupper.

Fra : Per

Dato : 08-09-06 09:50

> [...]
> har inden for ca. 30 dage.
> men man kan desværre ikke poste via serveren.

Jo, det kan man godt. Du skal bare tilmelde funktionen i dit kontrolpanel på
siden.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-09-06 12:21

"Per" <no@tak.dk> wrote in message

> Jo, det kan man godt. Du skal bare tilmelde funktionen i dit kontrolpanel
> på siden.

den godtager ikke email adresser fra hotmail, og det er der kontoet er
registeret så det bliver sku svært. har også før prøvet den blev aldrig
aktiveret.

Fra : Jesper

Dato : 07-09-06 21:53

On Thu, 07 Sep 2006 16:54:38 +0200, Henrik Villadsen wrote:

> [...]
>
> Hvordan er deres newsservers i forhold til TDC's, efterhånden ringe server?
>
> TDC's binære grupper uden for dk... hirakiet er meget magelfuld.

CyberCitys newsserver er endnu værre end TDCs - ikke totalt ubrugelig
(jeg bruger den f.eks. i dette øjeblik), men vil du andet end en smule
chat i de danske nyhedsgrupper, så glem det.

CyberCity er TDC overlegen på mange punkter, men deres newsserver er ikke
et af dem...

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 08-09-06 11:27

"Henrik Villadsen" <villa@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> server?
>
> TDC's binære grupper uden for dk... hirakiet er meget magelfuld.

Tele 2's nyhedsgrupper er totalt ubrugelige udenfor DK hirakiet

Få dig en betalingsnyhedsserver (easynews, giganews, usenetserver)

--
/Steen

Fjern alt til og med sidste underscore i domæne for email