Fullrate,Zyxel trådløs, Se off. IP ?
Fra : Ronnie

Dato : 07-09-06 15:49

Hej NG

Jeg har en Zyxel 2602HW router (trådløs) hos Fullrate.

Er der måde st jeg kan se hvad den faste offenlige IP er på ydersiden af
routeren ?

Mvh Ronnie

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-09-06 15:52

"Ronnie" <webkonto@FJERNgmail.com> wrote in message
> Hej NG
>
> Jeg har en Zyxel 2602HW router (trådløs) hos Fullrate.
>
> Er der måde st jeg kan se hvad den faste offenlige IP er på ydersiden af
> routeren ?

Du kan fx bare gå ind på http://www.canyouseeme.org/ men ellers burde det
stå i routeren et sted under status e.l vist som WAN ip e.l (kender ikke
routeren)

Fra : Ronnie

Dato : 07-09-06 15:54

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> wrote in

> [...]
>
> Du kan fx bare gå ind på http://www.canyouseeme.org/ men ellers burde
> det stå i routeren et sted under status e.l vist som WAN ip e.l

øv, du er hurtig, har fundet det. Men tak for linket.

Mvh Ronnie

Fra : Ronnie

Dato : 07-09-06 15:52

> [...]

> Jeg har en Zyxel 2602HW router (trådløs) hos Fullrate.
>
> Er der måde st jeg kan se hvad den faste offenlige IP er på ydersiden af

Ja, Ronnie - på første side når du logger ind..... KLOVN !!

så slipper i

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 07-09-06 20:41

On Thu, 07 Sep 2006 09:49:01 -0500, Ronnie <webkonto@FJERNgmail.com>
wrote:

> Er der måde st jeg kan se hvad den faste offenlige IP er på ydersiden af
> routeren ?

http://ip.ter.dk/

-A
--