Til december åbner Cybercity for de endnu ~
Fra : Sune

Dato : 07-09-06 09:48

Til december åbner Cybercity for de endnu hurtigere ADSL2+ forbindelser, som giver hastigheder op
til 20 Mbit/s. Og i løbet af foråret 2007 lanceres hastigheder helt op til 50 Mbit/s i de største
byer baseret på VDSL2-teknologien.

http://www.cybercity.dk/presse/pressemeddelelser/tidligere_pressemeddelelser/superhurtigt_bredbaand_til_lav_pris/index.aspx

Mvh
Sune

Fra : Dorph

Dato : 07-09-06 21:59

> [...]
> forbindelser, som giver hastigheder op
> til 20 Mbit/s. Og i løbet af foråret 2007 lanceres hastigheder helt

"Kunderne kan allerede nu skrive sig op til leverance af ADSL2+ i
december."

Gad vide hvor man gør det henne, synes ikke jeg kan finde noget? Hvis
man har brug for høj upload må man jo vente til december. Har 768 i
upload men linien kan kun trække 704, men det må vel være noget andet
når ADSL2+ kommer.