CC, TDC eller Tele2
Fra : Jesper Vels

Dato : 07-09-06 08:22

Hej

Jeg har lige købt hus som jeg snart overtager. Jeg skal derfor have
fat i noget net.

Det jeg skal bruge nettet til:
en lille web,mail og IP telefon server

Jeg har set på Cybercity's Solo bredbaand, men har ikke lagt mig fast,
nogle kommentarer for eller imod?

Nogle der har kommentarer omkring CC's net generelt i forhold til de
jeg beskriver?
Hvad med deres udstyr de sender med?

Mvh
Jesper Vels

Fra : Ukendt

Dato : 07-09-06 20:41

Hej

Når du vil have IP telefon server, så vil jeg gå efter TDC. Jeg har
været hos CC, og havde nogle problemer med QoS og efter min mening er
det TDC der levere det bedste produkt.

CC skal nok til at slås lidt med båndbredte problemer med det nye solo
produkt, men jeg havde ikke problemer med det da jeg var ved dem. Det
var mere lykkehjulet jeg ikke kunne med.

Husk bare på at kvalitet og pris hænger sammen, og jeg tror ikke TDC
ikke er klar til at gøre noget ved solo produktet.