Tele2 - Kommer snart 8 MBit kr 379.-
Fra : Benny

Dato : 06-09-06 20:42

Fra : Jesper

Dato : 07-09-06 09:25

"Benny" <55374280@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:44ff24a4$0$3547$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Tele2 - Kommer snart med med 8 MBit kr 379.-
>
> http://www.editorial.tele2.dk/?page=privat_internet_adsl&t2page=privat_internet_adsl

Ja, men man skal lige slå kold vand i blodet med Tele2, de levere kun de
høje hastigheder over 2 mbit til de kunder som sidder på deres egen
centraler, det vil sige dem som kan få Freeway, vi andre må nøjes med den
sædvanlige, 2048/512 til 399,- Jég har prøvet, der er ikke noget og gøre,
desværre...!!

Læg mærke til de røde stjerner!!!! og læs teksten
https://private.tele2.dk/?page=privat_internet_adsl_opgraderingstilmelding_show&t2page=privat_internet_adsl

Fra : Dr.Phil

Dato : 07-09-06 15:17

"Jesper" <sloth@tele2adsl.snydt.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> desværre...!!
>
> Læg mærke til de røde stjerner!!!! og læs teksten

Hmm det lyder spændende..men jeg ved ikke om jeg sidder på en Tele2
central...men jeg har fået oplyst for lang tid siden hos TDC,at jeg kunne
trække en 4mbit når den blev udbudt til private.Jeg er ca 300 meter fra
central iflg. TDC.

Men hvor ser du (benny) en 8mbit til 379,- ???

Jeg kan kun se 4mbit/768 til 499,- ??

Fra : Jesper

Dato : 07-09-06 16:31

"Dr.Phil" <321@123.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> central iflg. TDC.
>
> Men hvor ser du (benny) en 8mbit til 379,- ???

Lige her!!!!
http://www.editorial.tele2.dk/?page=privat_internet_adsl&t2page=privat_internet_adsl

Jamen det har ikke noget og gøre med hvor langt du er fra centralen hvis det
er Tele2 du har, så er det afgørende om det er deres eget udstyr eller de
lejer sig ind på TDC udstyr, for gør de det skal de betale til TDC for en
højere hastighed, og det er de ikke villige til, som det ser ud nu!

Jesper