20 Mbit hos TDC
Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-09-06 20:38

Jeg har nu fået opgraderet min forbindelse til 20 Mbit hos TDC. Imidlertid
viser TPTEST 3.0 en faktisk hastighed på godt 5 Mbit downstream og omkring
700 Kbit upstream.

Jeg bor 160 meter fra centralen ifølge TDCs egne målinger.

Er TDC ved at oversælge et produkt de reelt ikke har?

/FL

Fra : Sune

Dato : 06-09-06 20:43

On Wed, 6 Sep 2006 21:37:51 +0200, "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

>Er TDC ved at oversælge et produkt de reelt ikke har?

Få TDC til at checke din telefonlinie.

Mvh
Sune

Fra : Nicolai

Dato : 06-09-06 22:17

> [...]
>
> Jeg bor 160 meter fra centralen ifølge TDCs egne målinger.
>
> Er TDC ved at oversælge et produkt de reelt ikke har?

Hvad siger support?

Jeg får små 18Mbit her.

Fra : RenÈ

Dato : 06-09-06 23:21

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-09-06 23:25

"RenÈ" <professoren@pc.dk> wrote in message
> [...]

sikkert.......ikkke...! hvordan tester du? jeg kender vist tdc godtnok til
at vide at der ikke gives ved dørene, og adsl2+ kan vist slet ikke kommer
derop.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-09-06 23:20

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg bor 160 meter fra centralen ifølge TDCs egne målinger.
>
> Er TDC ved at oversælge et produkt de reelt ikke har?

Bruger du router? Hvilken router, har du prøvet uden?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 10-09-06 22:11

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message

> Bruger du router? Hvilken router, har du prøvet uden?

Jeg bruger en WRV54G men prøver lige at teste uden. Tvivler dog på at den
gør den store forskel. Er det tilfældet, venter en RV042 i kulissen.

/FL

Fra : Frank Leegaard

Dato : 15-10-06 09:37

Frank Leegaard wrote:
> [...]
>
> Jeg bor 160 meter fra centralen ifølge TDCs egne målinger.
>
> Er TDC ved at oversælge et produkt de reelt ikke har?

Efter andet ADSL modem er der nu fuld blæs på drengen. Altså de forventede
16-18 Mbit ned og godt 1 op.

(FL

Fra : william@oncable.dk

Dato : 24-11-06 17:44

Frank Leegaard skrev:

> Efter andet ADSL modem er der nu fuld blæs på drengen. Altså de forventede
> 16-18 Mbit ned og godt 1 op.
>
> (FL

Hej Frank

Jeg har også lige fået en 20 Mbit forbindelse med de samme
hastigheder som du beskriver.
Så mit spørgsmål til dig er, hvilket ADSL modem havede du før og
hvilket har du nu?
På horhånd tak.

Hilsen Allan

Fra : Frank Leegaard

Dato : 27-11-06 03:18

william@oncable.dk wrote:

> [...]
> hastigheder som du beskriver.
> Så mit spørgsmål til dig er, hvilket ADSL modem havede du før og

Mindes jeg ikke. Fejlmeld hos TDC, så kigger de på sagen

/FL