Filmstreaming til de hurtige adsl forbindl~
Fra : "Stig N. Færch"

Dato : 06-09-06 19:39

Jeg har ledt efter en service hvor man kan leje film over nettet via
streaming. Det skal jo så også helst være med danske undertekster.

Findes sådan noget?

/Stig

Fra : Kevin Simpson

Dato : 06-09-06 21:24

http://sputnik.dk/?channel

Fra : "Stig N. Færch"

Dato : 07-09-06 06:29

> http://sputnik.dk/?channel

Jeg regnede faktisk ikke med at de havde et så stort film udvalg.
Men hvordan er kvaliteten? Er den sammenlinglig med DVD?

/Stig

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 07-09-06 20:40

On Thu, 07 Sep 2006 07:29:01 +0200, "Stig N. Færch" <stig@8620.dk>
wrote:

> Men hvordan er kvaliteten? Er den sammenlinglig med DVD?

Kvaliteten er meget ringere end DVD.

-A
PS: Og så kræver skidtet IE.
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Michael

Dato : 07-09-06 22:19

Asbjorn Hojmark skrev:

>Kvaliteten er meget ringere end DVD.
>
>-A
>PS: Og så kræver skidtet IE.

Jeg har narret Sputnik til at kunne køre med Firefox
Det kræver dog et plugin til Firefox for at virke (IE tab)
Det samme kan vel lade sig gøre med Opera eller andre browsere i andre
styresystemer?

--
LMBC
Jeg udtaler mig ikke på vegne af den norske stat

Fra : Thomas Kjær

Dato : 08-09-06 00:35

On 2006-09-07, Michael <spamhell@brandt-christensen.dk> wrote:

> Jeg har narret Sputnik til at kunne køre med Firefox
> Det kræver dog et plugin til Firefox for at virke (IE tab)
> Det samme kan vel lade sig gøre med Opera eller andre browsere i andre
> styresystemer?

Det er vist nærmere dig selv du narrer. ;)

"IE Tab - an extension from Taiwan, features: Embedding
Internet Explorer in tabs of Mozilla/Firefox."

- https://addons.mozilla.org/firefox/1419/

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : Michael

Dato : 08-09-06 06:17

Thomas Kjær skrev:

>Det er vist nærmere dig selv du narrer. ;)
>
> "IE Tab - an extension from Taiwan, features: Embedding
> Internet Explorer in tabs of Mozilla/Firefox."
>
>- https://addons.mozilla.org/firefox/1419/

Whatever.. Det virker :)

Fra : Thomas Kjær

Dato : 08-09-06 06:35

On 2006-09-08, Michael <spamhell@brandt-christensen.dk> wrote:

> Whatever.. Det virker :)

Det gør det bestemt. Men det ændrer ikke på at Sputnik kræver IE. :)

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 08-09-06 14:14

On Thu, 07 Sep 2006 23:19:18 +0200, Michael

> Jeg har narret Sputnik til at kunne køre med Firefox
> Det kræver dog et plugin til Firefox for at virke (IE tab)

IE Tab betyder faktisk, at man bruger IE, bare indenfor rammen af FF.
Det bliver det IMO ikke mindre skod af.

> Det samme kan vel lade sig gøre med Opera eller andre browsere

Det tror jeg ikke.

> i andre styresystemer?

Nej, det kan det ikke.

-A