8 Mbit/s hos Cybercity til under 400 kr ?
Fra : Martin Andersen

Dato : 05-09-06 21:44

Det står der hos Berlingske.dk, men jeg har ikke
adgang til resten af artiklen..

http://www.berlingske.dk/grid/business/artikel:aid=787672

Martin.

Fra : Jesper

Dato : 06-09-06 00:25

On Tue, 05 Sep 2006 22:44:23 +0200, Martin Andersen wrote:

> Det står der hos Berlingske.dk, men jeg har ikke
> adgang til resten af artiklen..
>
> http://www.berlingske.dk/grid/business/artikel:aid=787672
>
> Martin.

I skrivende stund er der ikke noget om dette på CC's hjemmeside...

Fra : Joe

Dato : 06-09-06 01:08

> I skrivende stund er der ikke noget om dette på CC's hjemmeside...

Nej, men de er jo også så langsomme og sløve med alt andet, så selv deres
gode
tilbud kan de ikke finde ud af at annoncere til tiden...

Fra : Hans Henrik Andersen

Dato : 06-09-06 05:17

> I skrivende stund er der ikke noget om dette på CC's hjemmeside...

Lad os nu lige vente til når Cybercity selv melder ud om det :)
bare fordi en avis skriver om det kan det jo sagtens være en and som de
fyre af på et løst rygte som måske ikke er en skid hold i
så slå kold vand i blodet og vent til Cybercity selv melder ud

/Hans

Fra : Michael

Dato : 06-09-06 06:42

Jesper skrev:

>I skrivende stund er der ikke noget om dette på CC's hjemmeside...

Kan være de vil gøre det til en del af deres hemmelige* pris lykkehjul

*hemmelige, fordi deres kundeservice påstår at alle kunder betaler
samme pris, selvom der er flere beviser på at det ikke er tilfældet.

--
LMBC
Jeg udtaler mig ikke på vegne af den norske stat

Fra : Benny

Dato : 06-09-06 11:44

http://www.cybercity.dk/produkter/privat/bredbaand/solo_bredbaand/index.aspx