CPH-metronet og nedetid ...
Fra : Johnny B [2000]

Dato : 03-09-06 10:25

jeg har haft cph-metronet i snart ½ år ... har fra dag 1 levet med ca. 10%
nedetid ... dvs linien lukker helt af ... har talt med cph og de kan godt se
min nedetid ... men hvad kan det skyldes ???
- tdc er ved at skifte hele kabelsystemet ud i ejedommen ... kan det være de
gamle ledninger, som ikke kan klare presset ?

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Kevin Simpson

Dato : 04-09-06 22:28

Bruger du azureus på din zyxel router?
Eller et andet torrent program?

Og har du slået plug and play til i routeren?

Mvh. Kevin