Opgradering cybercity ??
Fra : Knud

Dato : 01-09-06 00:27

Gad vide om der kommer en hastigheds opgradering fra cybercity, nu når de
køre et tilbud på en 2048/128 forbindelse til 299 kr. pr. måned.

2Mbit/320 for 379 kr. om måneden.

Fra : Bo

Dato : 01-09-06 14:45

Knud wrote:
> Gad vide om der kommer en hastigheds opgradering fra cybercity, nu
> når de køre et tilbud på en 2048/128 forbindelse til 299 kr. pr.
> måned.
>
> 2Mbit/320 for 379 kr. om måneden.

Hvor har du set det nye tilbud? Der står stadig 2048/128 360 kr. på deres
hjemmeside.

Fra : Knud

Dato : 01-09-06 19:02

I Sonofon`s tilbudsavis i denne ugen, sidste tilmelding den 30-9-2006 mener
jeg der stod

Fra : Niklas Petersen

Dato : 01-09-06 22:08

Knud wrote:
> I Sonofon`s tilbudsavis i denne ugen, sidste tilmelding den 30-9-2006 mener
> jeg der stod
Ja, og det gælder kun hvis man opretter i en Sonofon eller Expert butik.

Fra : Per Sørensen

Dato : 03-09-06 13:19

Den lokale expert kender ikke noget til det. Er der en som ved om reklamen
ligger på nettet, eller en der gider maile den til mit på
qxl(a(overmarken.dk (udskift selv paranteserne til et snabelA.

mvh Per

Fra : Knud

Dato : 03-09-06 15:39

Hej Per

Reklamen var på nette da jeg skrev indlæget
http://www.sonofon.dk/privat/e-butik/tilbudsavis/index.shtml?sideTal=2&pic=01.
Men dagen efter var den fjernet

Fra : Bo

Dato : 03-09-06 16:50

http://img108.imageshack.us/img108/7378/sonoscancx1.jpg

Fra : Per Sørensen

Dato : 03-09-06 20:36

> http://img108.imageshack.us/img108/7378/sonoscancx1.jpg
Mange tak for hjælpen. Jeg har netop mailet til CC, om jeg skal afmelde og
tilmelde igen - eller om de løser det?

mvh Per

Fra : Knud

Dato : 09-09-06 11:25